logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۵۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رییس کل دادگستری استان زنجان:

آزادی تمامی محکومان مالی زیر 50 میلیون تومان تا نیمه شعبان در زنجان

آزادی-تمامی-محکومان-مالی-زیر-50-میلیون-تومان-تا-نیمه-شعبان-در-زنجان
رییس کل دادگستری استان زنجان در جلسه ستاد دیه استان از آزادی تمامی محکومان مالی زیر 50 میلیون تومان تا نیمه شعبان در زنجان به همت خیرین خبر داد.

به گزارش موج رسا; نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه ستاد دیه استان با تقدیر از زحمات و تلاشهای اعضا در برنامه ریزی و اهتمام برای  فراهم نمودن زمینه آزادی زندانیان واجد شرایط گفت: در این جلسه بعد از تبادل نظر و بحث و بررسی در خصوص موضوع جلسه توسط اعضای ستاد دیه و وضعیت پرونده محکومان مالی که واجد شرایط برای کمک از طریق ستاد دیه هستند تصمیم بر این شد که تا نیمه شعبان با پرداخت بدهی محکومان مالی زیر 50میلیون تومان زمینه آزادی زندان آزاد شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری  تا 23 اسفند ماه  از نگاه ستاد دیه به لحاظ میزان جمع آوری کمک های مردمی  به مبلغ 8 میلیارد و 400 میلیون تومان  و آزادی 246 محکوم مالی سال  بسیارخوبی بود و استان از حیث مبلغ جمع آوری کمک های مردمی به نسبت جمعیت رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

رییس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد:  کل بدهی 246 محکوم مالی مبلغ  47میلیاردو 600 میلیون تومان بود که  در قالب کمک های بلاعوض ستاد دیه کشور، استان، تسهیلات بانکی، گذشت شکات، قبولی اعسار و آورده خود محکومان از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی ستاد دیه استان برای سال جدید متفاوت از سال 1400 خواهد بود، افزود: برای سال جدید برنامه های مختلف و منسجمی از قبیل  استفاده از ظرفیت و کمک های اصناف و بازاریان استان در کنارهای کمک های مردمی  تدوین شده که با همکاری صدا و سیمای استان که در سال جاری یک کار بسیار هنرمندانه و قابل تقدیر با عنوان پویش برای آزادی زندانیان  انجام داد، خواهیم داشت.

رییس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه  جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در سال جدید برگزار خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به ادامه شرایط کرونایی در استان جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان  مانند سال 1400 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر