logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۵۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

برخورد مرگبار دو دستگاه تریلر موجب مسدود شدن محور ترانزیت زنجان_ میانه شد

برخورد-مرگبار-دو-دستگاه-تریلر-موجب-مسدود-شدن-محور-ترانزیت-زنجان--میانه-شد
جانشین پلیس راه استان زنجان از وقوع حادثه مرگبار در جاده ترانزیت زنجان_ میانه خبرداد و گفت: امروز در کیلومتر ۲۰ جاده ترانزیت زنجان_ میانه دو دستگاه تریلر به صورت شاخ به شاخ برخورد کرده و موجب مسدود شدن این محور شدند.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وقوع تصادف مرگبار در جاده ترانزیت زنجان_ میانه، اظهار کرد: عصر امروز در کیلومتر ۲۰ جاده ترانزیت زنجان_ میانه دو دستگاه تریلر به دلیل بی‌احتیاطی یکی از رانندگان با هم دیگر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه یکی از رانندگان تریلر به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد، ابراز کرد: راننده‌ دیگر که مطرح شده بود توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به علت وقوع این حادثه مرگبار، تصریح کرد: با بررسی صحنه حادثه مشخص شد انحراف به چپ یکی از تریلرها منجر به وقوع این تصادف شده است.

وی با بیان اینکه محور به دلیل جابجایی تریلرها موقتاً مسدود است، عنوان کرد: محور تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شود.

میناخانی با بیان اینکه طرح نوروزه پلیس از ۲۵ اسفند در استان زنجان آغاز می‌شود، افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان افزایش چشمگیری نداشته است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود از روز پنجشنبه تردد در محورهای مواصلاتی استان افزایش چشمگیری داشته باشد، خاطرنشان کرد: براساس برآورد انجام شده تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان از روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه افزایش پیدا خواهد کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر