logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۵۷۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

۷ مدرسه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ساخته می‌شود

۷-مدرسه-توسط-اداره-کل-راه-و-شهرسازی-استان-زنجان-ساخته-می‌شود
معاون اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به ساخت ۷ مدرسه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: اقدامات ساخت چهار مدرسه شروع شده است.

سعید شاهین فر در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای ساخت چهار مدرسه در زنجان شروع شده است، اظهار کرد: پیمانکاران این مدارس مشخص شده‌اند و عملیات ساخت بخشی از این مدارس در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۲ مدرسه در غرب زنجان ساخته می‌شود، ابراز کرد: ۲ مدرسه در شرق زنجان برای افزایش سرانه آموزشی ساخته می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بعد از عید اقدامات ساخت سه مدرسه دیگر آغاز می‌شود، عنوان کرد: این مدارس ظرف مدت ۳ سال تحویل اداره کل آموزش و پرورش خواهند شد.

وی با بیان اینکه از بین ۳۰ مدرسه‌ای که در استان ساخته خواهد شد هفت مدرسه با اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی ساخته می‌شود، تصریح کرد: مناقصه ۳ مدرسه بعد از عید برگزار می‌شود.

شاهین فر بیان کرد: از بین متقاضیان جهش تولید مسکن ۲ هزار نفر دیگر از متقاضیان طبق اولویت‌بندی‌ها واجد شرایط دریافت مسکن شده‌اند.

وی افزود: از بین دو هزار نفری که در حال تکمیل مدارک خود هستند روزانه ۱۵۰ نفر از متقاضیان توسط کارگزاری‌ها پذیرش می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به تامین زمین این واحدهای مسکونی، خاطرنشان کرد: در غرب زنجان برای این واحد‌های مسکونی زمین تأمین شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر