logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۵۷۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به مناسبت روز جهانی کلیه:

تجلیل از قهرمانان هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان برگزار شد

تجلیل-از-قهرمانان-هیات-ورزش-بیماران-خاص-و-پیوند-اعضای-استان-زنجان-برگزار-شد
به مناسبت هفته جهانی کلیه، مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی و کشوری سال ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی انجمن بیماران کلیوی زنجان، رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان  ظهر روز یکشنبه ضمن تبریک هفته جهانی کلیه در حضور اعضا و ورزشکاران گفت : موفقیت و برتری استان در کسب مقام کشوری در مسابقات ، مدیون همکاری و همراهی همه جانبه اعضا و ورزشکاران است که شایسته تشکر و قدردانی است .

محمدرضا طهماسبی تصریح کرد : حاصل این موفقیت های کسب شده نشان از علاقه شخصی ورزشکاران است و با همکاری و دست در دست هم قدر همدیگر را بدانیم و برای موفقیت های بیشتر تلاش کنیم .

وی با بیان اینکه ورزشکاران هیئت استان دارای استعداد های ورزشی خاصی هستند افزود : امیدواریم با تلاشها و تمرینات مستمر باتوجه به قدمت و سابقه ورزشی ورزشکاران زنجان و کسب مقام های مختلف در سطح کشور شاهد موفقیت ورزشکاران در سطح جهانی نیز باشیم .

رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با بیان اینکه متأسفانه در زمان شیوع همه گیری بیماری کرونا پنج ورزشکار قهرمان کشوری را از دست دادیم بیان داشت:امیدوارم هرچه سریعتر این بیماری ریشه کن شده و  شاهد رقابت و موفقیت های قهرمانان در سراسر کشور باشیم .

طهماسبی با بیان اینکه متاسفانه به‌دلیل شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسمات وقفه ای در تجلیل از ورزشکاران این هیئت شد خاطرنشان کرد:  در سال ۹۸ با اعزام ۹ گروه ورزشی به مسابقات قهرمان کشوری هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با کسب امتیازات و مدال ها رتبه دوم کشوری را نصیب خود کرد.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد:  در مسابقات  قهرمان کشوری پیوند اعضا در سال ۱۴۰۰  نیز  ورزشکاران در رشته های اسکواش، بدمینتون، دارت و پتانگ، ماده دو ۲۰۰ متر سرعت و پرتاب نیزه  موفقیت به کسب ۸ مدال  رنگین در این مسابقات شدند

گفتنی است در پایان این مراسم از ۲۶ ورزشکار قهرمان کشوری در سال های ۹۸ و ۱۴۰۰ با اهدای لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر  است: هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای این استان از ۱۷  ورزشکار ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر