logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۵۷۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

خانواده شهدا لشکر شکست ناپذیر انقلاب اسلامی هستند

خانواده-شهدا-لشکر-شکست-ناپذیر-انقلاب-اسلامی-هستند
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خانواده شهدا عزت ما هستند این خانواده شهدا لشکرهای شکست ناپذیر انقلاب اسلامی هستند و به وجودشان افتخار می‌کنیم.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در حاشیه کنگره ملی تجلیل از همسران جانبازان شهید در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان، آزادگان در یک کلمه ملت ایران و ملت سرافراز ایران در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی کشور امام زمان که مورد حمله تمام عیار جهبه استکبار قرار گرفته بود برای نابودی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته بود. 

وی تصریح کرد: در این شرایط شهدا و ایثارگران با بصیرت دینی و اعتقادی، سیاسی وارد صحنه دفاع مقدس شدند و هشت سال این ملت با مجاهدت، فداکاری، ایثار در مقابل جبهه استکبار ایستادند و از این امتحان الهی سرفراز از میدان بیرون آمدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که در عصر حضرت رسول الله(ص) هم از این ملت نبود بیان داشت: امروز سربلندی نظام و اقتدار کشور ما به برکت خون پاک شهدا و مجاهدت رزمندگان و ایثارگران و ملت ایران است. 

سردار کرمی با بیان اینکه مردم ما در طول  ۴۳ سال راست قامت در مقابل همه تهدیدات تحریم‌ها فشارها ایستادگی کردند افزود:  مردم با این ایستادگی همیشه دشمن را وادار به شکست کردند و توطئه‌های دشمنان اسلام را به ویژه در راس آن‌ها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را خنثی کردند. 

وی با اشاره به اینکه امروز ۲۲ اسفند روز شهید است و درود می‌فرستیم به ارواح مقدس شهدا، شهدای گرانقدر کشور و استان ما که در راس آن‌ها سردار شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقتدار موشکی شهید بزرگوار طهرانی‌مقدم شهید بزرگوار صیاد شیرازی و... دست همه خانواده‌های شهدا را می‌بوسیم خاطرنشان کرد: خانواده شهدا عزت ما هستند این خانواده شهدا لشکرهای شکست ناپذیر انقلاب اسلامی هستند و به وجودشان افتخار می‌کنیم. //ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر