logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۵۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان

دوره آموزشی خبرنگاری بسیج رسانه زنجان 15 تیرماه برگزار می‌شود

دوره-آموزشی-خبرنگاری-بسیج-رسانه-زنجان-15-تیرماه-برگزار-می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: دوره آموزشی خبرنگاری بسیج رسانه زنجان 15 تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان زنجان، عبدالله جعفری با اشاره به مهم ترین وظایف این سازمان در حوزه رسانه‌ای اظهار کرد: تقویت و ترویج رسانه‌های تراز انقلاب مورد توجه سازمان بسیج رسانه است.

وی با اشاره به اینکه کادرسازی نیروهای مجرب و رشد نیروهای انسانی می‌تواند زمینه های توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای استان را فراهم سازد، بیان کرد: در این زمینه دو دوره آموزش خبرنگاری در استان برگزار و با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه متعلق به همه اقشار حوزه رسانه‌ای همانند مدیران، دبیران، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران خبری است، اضافه کرد: به همین دلیل در تلاش هستیم دوره‌هایی توسط این سازمان برگزار شود که از فراگیری بیشتری برخوردار باشد.

جعفری با بیان اینکه 15 تیرماه امسال قرار است، سومین دوره آموزشی خبرنگاری بسیج رسانه استان برگزار شود، تصریح کرد: این دوره در مرکز آموزشی امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام 60 نفر از خبرنگاران استان زنجان در این دوره افزود: پیش‌بینی شده است که این دوره به صورت یک روزه و در قالب مباحث مختلف خبرنگاری برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: در پایان دوره مربوط گواهی آموزشی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر