logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۵۶۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

نمایشگاه بهاره تاثیر چندانی بر کاهش قیمت کالا در بازار زنجان نداشت

نمایشگاه-بهاره-تاثیر-چندانی-بر-کاهش-قیمت-کالا-در-بازار-زنجان-نداشت
نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان در خصوص تاثیر نمایشگاه بهاره بر قیمت کالاها گفت: برگزاری نمایشگاه بهاره، تاثیر آنچنانی به کاهش قیمت کالا در بازار نگذاشته است.

مظاهر یوسفی‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص تاثیر نمایشگاه بهاره بر قیمت کالاها اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه بهاره، تاثیر آنچنانی به کاهش قیمت کالا در بازار نگذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: هم طبق رصد همکاران و هم اعلام مردم، نظارت کمتری به کالاهایی که در نمایشگاه بهاره عرضه شد، وجود داشت.

یوسفی‌امیری با بیان اینکه در نمایشگاه بهاره مشاهده می‌شد که قیمت کالاها بر روی آن‌ها درج نشده بود، افزود: با توجه به کیفیت کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می‌شد و همچنین استقبال پایین مردم از این نمایشگاه، تاثیر آنچنانی بر کاهش قیمت کالاها در بازار نخواهد گذاشت.

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان گفت: هم قیمت‌ها آنچنان فرقی با بیرون نداشت و هم نظارتی بر کالاها در نمایشگاه بهاره وجود نداشت.

وی اظهار داشت: اگر می‌خواهند نظارت هدفمند در نمایشگاه بهاره وجود داشته باشد باید قیمت خرید کالا را از غرفه‌دار دریافت کرده و اجاره افزایش حداکثر 20 درصد به قیمت کالاها را بدهند که این اتفاق در نمایشگاه بهاره زنجان نیفتاده است.

یوسفی‌امیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر کسی به نمایشگاه برود، یه خرید حداقلی انجام خواهد داد لذا چون نظارتی هم وجود ندارد، فروشندگان نیز آنچنان تمایل ندارند که قیمت‌ها را پایین بیاورند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر