logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۵۶۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

تولید ثروت در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی استان زنجان مورد توجه قرار می‌گیرد/ آمار بالای تصادفات در محورهای زنجان نگران کننده است

تولید-ثروت-در-حوزه-گردشگری-و-میراث-فرهنگی-استان-زنجان-مورد-توجه-قرار-می‌گیرد-آمار-بالای-تصادفات-در-محورهای-زنجان-نگران-کننده-است
استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های امسال برای ایام عید و تعطیلات، مانوری برای بهتر انجام دادن اقدامات سال‌های بعدی خواهد بود، گفت: اقدامات سال آینده قطعا تفاوت بسیاری خواهد داشت و بر روی گردشگری و میراث فرهنگی به طور خاص برای افزایش ثروت برنامه ریزی خواهیم کرد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار داشت: مسئله سفر و گردشگری در تصویر بزرگ اقتصادی استان قرار دارد، بنابراین نسبت به گردشگری و میراث فرهنگی در استان حساب ویژه‌ای باز شده است چراکه در بخش خدمات یکی از اولویت‌‌دارترین مباحثی که وجود دارد مسئله گردشگری و میراث فرهنگی است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت امسال دستگاه‌ها مانوری برای سال بعد خواهد بود افزود: برنامه‌ریزی بر این است تا سال آینده که چند نقطه ویژه گردشگری مثل سبزه میدان، گاوازنگ یا حاشیه زنجانرود که راه اندازی شد؛ نزدیک سال بعدی برای جذب گردشگر در این مکان ها تیزر تبلیغاتی ملی برگزار کنیم و زنجان میزبان مهربان را بیشتر معرفی نماییم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه امسال داخل شهر زنجان برخی پروژه‌هایی در دست اقدام وجود دارد و کرونا تیز کامل از بین نرفته، تبلیغات گسترده جهت جذب مهمان و گردشگر انجام نشد، گفت: اما سال آینده قطعا تفاوت بسیاری در این حوزه خواهیم داشت و بر روی گردشگری و میراث فرهنگی به طور خاص برای افزایش ثروت استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: امسال شخصا به عنوان ناظر کمیته‌ها و دستگاه ها خواهم بود و عملکرد را خواهم سنجید بنابراین باید تمام کمیته ها عملکرد مناسبی داشته باشند چراکه بازدید سر زده از نقاط مختلف خواهیم داشت.

افشارچس گفت: متاسفانه به دلیل اینکه زنجان در مسیر تبریز و تهران قرار گرفته است و رانندگی طولانی مدت در راستای رسیدن به مقصد بین این دو استان سبب خستگی رانندگان می‌شود همین امر در نهایت تاثیر خود را بر افزایش میزان تصادفات در محور‌های زنجان دارد و این امر نگران کننده است. با این وجود از نیروی انتظامی درخواست داریم که نسبت به ایمنی سفر حساس باشند.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه ها که تیزر تهیه کرده و تبلیغات انجام خواهند داد نسبت به تبلیغ ایمنی و رانندگی ایمن مسئول هستند، عنوان کرد: تمام دستگاه ها باید کارها و اقدامات خود را به نحو احسن انجام دهند چراکه کمترین کوتاهی در ارائه خدمات پذیرفتنی نیست. بنابراین اگر قرار بر آراستگی شهر، زیباسازی است باید این امور به نحو مطلوب و با نهایت دقت و وظیفه انجام شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر