logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۵۶۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سابق هیئت غواصی و نجات غریق استان زنجان:

تعطیلی پی در پی استخرهای شنا موجب ریزش ۹۸ درصدی جامعه هدف غواصی و نجات غریق شد/عدم حمایت اداره کل ورزش و جوانان از هیئت غواصی و نجات غریق استان زنجان

تعطیلی-پی-در-پی-استخرهای-شنا-موجب-ریزش-۹۸-درصدی-جامعه-هدف-غواصی-و-نجات-غریق-شد-عدم-حمایت-اداره-کل-ورزش-و-جوانان-از-هیئت-غواصی-و-نجات-غریق-استان-زنجان-
رئیس سابق هیئت غواصی و نجات غریق استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ نفر در این رشته ورزشی فعال هستند، گفت: کرونا باعث ریزش ۹۸ ورزشکاران این رشته ورزشی شد.

پرویز سلیمانی در حاشیه انتخابات ریاست هیئت غواصی و نجات غریق در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعطیلی استخر های شنا در پیک ششم کرونا، اظهار کرد: با بروز پیک ششم کرونا استخرهای شنا تعطیل شد و این تعطیلی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هیچ حمایتی از هیئت غواصی و غریق نجات در زمان کرونا از طرف اداره کل ورزش و جوانان انجام نشد، ابراز کرد: این هیئت ورزشی به صورت خودگردان فعالیت می‌کند.

رئیس سابق هیئت غواصی و غریق نجات با بیان اینکه کرونا باعث تعطیلی این رشته ورزشی به مدت طولانی شده است، تصریح کرد: تنها درآمد هیئت غواصی و غریق نجات از طریق برگزاری کلاس است که با تعطیلی استخرهای شنا این هیئت نیز تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان با محدودیت منابع مالی مواجه است، عنوان کرد: این هیئت ورزشی در زمان کرونا به صورت نیمه جان به حیات خود ادامه داد.

سلیمانی با بیان این که این هیئت نیازمند احیا است، ابراز کرد: اگر ورزش شنا فعال شود هیئت احیا شده و فعالیت خود را به راحتی ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه اگر ورزش شنا فعال نباشد غریق نجات معنی ندارد، تصریح کرد: از دل ورزش شنا نجات غریق بیرون می‌آید و اگر شنا نباشد نجات غریقی هم وجود ندارد.

رئیس سابق هیئت غواصی و غریق نجات با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ نفر در این رشته ورزشی فعال هستند، خاطرنشان کرد: کرونا باعث ریزش ۹۸ درصدی ورزشکاران این رشته ورزشی شد.

وی با بیان اینکه این رشته ورزشی بیش از یک هزار و ۴۰۰ ورزشکار غیرفعال دارد، ابراز کرد: ۳۰۰ غواص در استان زنجان در این هیئت ورزشی فعالیت می‌کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر