logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۵۶۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نائب رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان زنجان:

هیئت وزنه برداری زنجان با کمک خیرین سرپا ایستاده است/ حضور ۸ وزنه بردار زنجانی در تیم‌های لیگ برتر وزنه برداری کشور

هیئت-وزنه-برداری-زنجان-با-کمک-خیرین-سرپا-ایستاده-است-حضور-۸-وزنه-بردار-زنجانی-در-تیم‌های-لیگ-برتر-وزنه-برداری-کشور
نائب رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان زنجان با اشاره به گردش مالی هیئت وزنه برداری زنجان، گفت: هیئت وزنه برداری زنجان با کمک خیرین سرپا ایستاده است.

علی نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روز شهید و روز جانباز، اظهار کرد: در پایان سال برای گرامی داشت یاد و خاطره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان مسابقات ورزشی در نظر گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: مسابقات قهرمانی نونهالان و خردسالان استان زنجان برای متولدین ۸۸ تا ۹۴ در تاریخ ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه در سالن وزنه‌برداری زنجان برگزار می‌شود.

نائب رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان زنجان عنوان کرد: متولدین سال ۹۱ تا ۹۴ علاوه بر اجرای نمایشی حرکات یکضرب و دوضرب با ماکت وزنه حرکات آمادگی جسمانی برای کسب امتیاز در این مسابقات را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه متولدین سال ۹۱ تا ۹۴ به دلیل این که در سن رشد هستند وزنه برداری نخواهد کرد، ادامه داد: این افراد فقط با ماکت وزنه حرکات را به صورت نمایشی انجام خواهند داد و این مسابقه به میزبانی شهرستان زنجان در سالن وزنه‌برداری شهید رجایی برگزار می‌شود.

نصرتی با بیان اینکه ۸ نفر از وزنه برداران زنجانی در قالب تیم های مختلف لیگ برتر کشور، لیگ برتر جوانان و لیگ برتر بزرگسالان حضور داشتند، افزود: این وزنه برداران درخشش خوبی در این تیم‌ها داشتند و مقام‌های بسیار خوبی کسب کردند.

وی با بیان اینکه ۳ وزنه بردار زنجانی اردو های تیم ملی حضور داشتند، ابراز کرد: یک وزنه بردار زنجانی در بخش بانوان در اردوی تیم ملی حضور داشت.

نائب رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان زنجان با بیان اینکه از طرف اداره ورزش و جوانان به هیئت وزنه‌برداری کمک مالی بسیار کمی انجام شده است، تصریح کرد: آخرین کمک مالی اداره ورزش و جوانان به هیئت وزنه‌برداری در اردیبهشت ماه انجام شده است.

وی با بیان اینکه هیئت وزنه‌برداری شهرستان با کمک‌های خیرین حوزه ورزش به فعالیت خود ادامه داده است، عنوان کرد: با وجود مشکلات هیئت وزنه برداری زنجان با قدرت فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر