logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۵۶۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

پیگیر جبران کمبود عیدی کارگران شهرداری زنجان هستیم/ تغییرات در شهرداری زنجان در صورت نیاز انجام می‌شود

پیگیر-جبران-کمبود-عیدی-کارگران-شهرداری-زنجان-هستیم-تغییرات-در-شهرداری-زنجان-در-صورت-نیاز-انجام-می‌شود
شهردار زنجان در خصوص دلیل پرداخت عیدی کارگران شهرداری که به‌صورت کارمندی محاسبه و پرداخت شده است، گفت: این کار طبق رای نهاد رسمی بوده اما برای جبران کمبود عیدی کارگران تلاش می‌کنیم.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر، ظهر امروز در حاشیه مراسم روز درختکاری که در منطقه گرده‌داغ شهر زنجان برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص دلیل پرداخت عیدی کارگران شهرداری زنجان که به‌صورت کارمندی محاسبه و پرداخت شده است، اظهار داشت: طبق قانونی و رایی که توسط یک نهاد رسمی ابلاغ شده و به عنوان قانون، حساب می‌شود امسال عیدی کارگران به‌صورت کارمندی محاسبه و پرداخت شده است.

وی در خصوص اعتراض کارگران شهرداری به این موضوع خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که در صورت امکان، کمبود عیدی کارگران را جبران کنیم.

فیروزفر با بیان اینکه عیدی همه کارگران شهرداری زنجان طبق روال مذکور پرداخت شده است، افزود: این موضوع را پیگیری می‌کنیم و در تلاش هستیم تا بتوانیم جبران کنیم.

شهردار زنجان در خصوص اینکه آیا تغییرات در بدنه شهرداری، گسترده خواهد بود، گفت: در هر بخش از شهرداری که لازم باشد و احساس کنیم که لازم است، تغییرات را انجام می‌دهیم.

وی در خصوص عملیات ترمیم و آسفالت‌کاری در آستانه عید سعید نوروز اظهار داشت: تقریبا از 10 روز قبل، در سطح شهر و در مناطق چهارگانه شهر زنجان مشغول ترمیم معابر هستیم.

فیروزفر با بیان اینکه اکیپ‌ها از امروز در محور اصلی شهر مستقر شده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه 15 و 16 اسفند) کل خیابان امام(ره) از میدان بسیج تا میدان جهاد، ترمیم می‌شود که البته این‌ها ترمیم‌های اولیه بوده و آسفالت روکش در آینده انجام خواهد شد.

وی افزود: بعد از خیابان امام(ره) نیز اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد، محورهای اصلی دیگر شهر مانند خیابان سعدی و کمربندی‌های شمالی و جنوبی طبق برنامه‌ریزی، ترمیم خواهند شد.

شهردار زنجان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا محل‌هایی که به‌صورت موقت امکان ترمیم با آسفالت سرد و لکه‌های کوچک گرم دارد را تا عید نوروز ترمیم کنیم.

وی در خصوص فعالیت ناوگان حمل‌ونقل شهرداری زنجان در ایام نوروز گفت: شهرداری، یک دستگاه خدمات‌رسان است و این خدمات نمی‌تواند تعطیل شود.

فیروزفر با بیان اینکه شهرداری برای ایام نوروز در تمام بخش‌ها برنامه کشیک دارد و خدمات‌رسانی ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: علاوه بر فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، فعالیت اتوبوس کردشگری شهرداری نیز در برنامه‌ریزی‌ها قرار دارد.

شهردار زنجان یادآور شد: ویژه‌برنامه‌های شهرداری زنجان برای ایام نوروز تا پایان هفته جاری، نهایی و اعلام می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر