logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۵۶۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان:

7 هزار اصله نهال در شهر زنجان کاشته می‌شود

7-هزار-اصله-نهال-در-شهر-زنجان-کاشته-می‌شود
شهردار زنجان گفت: 7 هزار اصله نهال در طول هفته منابع طبیعی در شهر زنجان کاشته خواهد شد.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان ظهر امروز در مراسم روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی که با حضور جمعی از مسئولان استان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و فعالان طبیعت و محیط زیست در منطقه گرده‌داغ شهر زنجان برگزار شد، اظهار داشت: همواره باید به سبزی و لطافت طبیعت، احترام بگذاریم و قدردان منابع طبیعی باشیم.

وی با تاکید بر حفظ و صیانت از منابع طبیعی ابراز کرد: باید قدردان طبیعت بوده و به خاطر تمام نعمات، خداوند را شاکر باشیم.

فیروزفر ضمن قدردانی از تشریک مساعی دستگاه‌های مختلف در برگزاری مراسم روز درختکاری افزود: 7 هزار اصله نهال در طول هفته منابع طبیعی در شهر زنجان کاشته خواهد شد.

امیر سرتیپ خلبان جانباز، یدالله واعظی نیز به نمایندگی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این مراسم گفت: این سوال مطرح می‌شود که چرا 8 سال جنگیدیم و چرا شهدا شهید شدند و برخی هم جانباز شدند و دلیل جنگ ما چه بود.

وی اظهار داشت: شهدا و ایثارگران و جانبازان جنگیدند تا عزت، شرف، مملکت، نظام و در واقع همه چیز ما حفظ شود.

واعظی خاطرنشان کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهیدان، روزبه‌روز سبزتر می‌شود که باید قدردان این انقلاب، نظام و خون شهدا باشیم.

خلیل آقاجانلو، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان نیز در این مراسم گفت: در هفته منابع طبیعی امسال بیش از ۳۰۰ هزار اصله نهال از 10 گونه مختلف درختان جنگلی، غَرس می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر