logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۵۵۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان:

زورخانه جدید در زنجان احداث می‌شود/ جایگاه ورزش زورخانه‌ای زنجان 14 پله ارتقا یافت

زورخانه-جدید-در-زنجان-احداث-می‌شود-جایگاه-ورزش-زورخانه‌ای-زنجان-14-پله-ارتقا-یافت
رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان زنجان، گفت: زورخانه جدید در زنجان به مساحت 750 متر مربع احداث می‌شود.

محمود میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه هیچ مشکلی و نیازمندی خاصی در هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای وجود ندارد، اظهار کرد: آنچه در هیئت از نظر ادوات و تجهیزات نیاز است را داریم و مشکل خاصی در این رشته ورزشی وجود ندارد.

وی با اشاره به تفاهم نامه هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه استان زنجان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری استان زنجان، ابراز کرد: با امضای تفاهمنامه ای بین هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری استان زنجان 750 متر مربع زمین در کارخانه کبریت زنجان برای ساخت زورخانه در نظر گرفته شد.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان با بیان اینکه این زورخانه توسط خیرین ساخته خواهد شد، تصریح کرد: با احداث این زورخانه تعداد زورخانه‌های شهر زنجان به 4 زورخانه می‌رسد.

وی با بیان اینکه در استان زنجان 9 زورخانه فعال است، عنوان کرد: برخی از ورزشکاران این رشته ورزشی در شهرستانها به صورت فصلی در این رشته فعالیت می‌کنند.

میزایی با بیان اینکه شرایط کرونایی موجب شده است که رویدادها ورزشی به سمت لغو شدن و یا برگزاری به صورت محدود برود، ادامه داد: ورزشکاران زنجانی در تمامی رویدادها با رعایت پروتکل‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به کسب مقام توسط ورزشکاران زنجانی، افزود: مقام دوم چرخ جوانان کشور و نائب قهرمانی چرخ کشور توسط ورزشکاران زنجانی کسب شده است.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان با بیان اینکه وضعیت قابل قبولی در استان زنجان در این رشته ورزشی حاکم است، ابراز کرد: استان زنجان با پیشرفت 14 پله در بین استانها از رتبه بیست و هفتم به رتبه سیزدهم دست پیدا کرده‌ایم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر