logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۵۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در مجمع‌عمومی هیئت کاراته استان زنجان مطرح شد

برگزاری 20 دوره آموزشی عملی و تئوری در زنجان/ هیئت‌های کاراته شهرستان از ظرفیت سایر نهادها استفاده کنند

برگزاری-20-دوره-آموزشی-عملی-و-تئوری-در-زنجان-هیئت‌های-کاراته-شهرستان-از-ظرفیت-سایر-نهادها-استفاده-کنند
در مجمع‌عمومی هیئت کاراته استان که با حضور نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد و موضوعات مختلفی از جمله فعالیت‌های هیئت کاراته استان و برنامه‌های سال آینده مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش موج رسا; اشرف امینی نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران امروز در مجمع‌عمومی هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به حمایت‌های هیئت کاراته استان زنجان از ورزشکاران، اظهار کرد: امیدواریم این روند حمایتی در استان ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به تشکیل اتاق فکر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران، ابراز کرد: در استان زنجان اگر از بانوان کاراته‌کار کسی تمایل به حضور در این اتاق فکر فدراسیون دارد رزومه خود را ارسال کند تا بعد از بررسی‌ها و در صورت داشتن صلاحیت‌های لازم به این اتاق فکر اضافه شود.

امینی با بیان اینکه هیئت‌های استانی کاراته برای دریافت اعتبارات با هیئت‌های ورزش روستایی و عشایری تعامل خوبی داشته باشد می‌تواند از اعتبارات این هیئت‌ها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی‌هایی که هیئت ورزش روستایی دارد، رشته کاراته می‌تواند در روستاها مخاطب خود را پیدا کند و استقبال خوبی از این رشته در روستاها می‌شود.

وی با اشاره به قهرمانان کاراته در سراسر کشور و میزان برخورداری آن‌ها، ابراز کرد: قهرمانان کاراته بیشتر از قشر کم‌برخوردار جامعه هستند.

نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هیئت‌های کاراته شهرستانی از ظرفیت سایر نهادها استفاده کنند، تصریح کرد: هیئت‌های کاراته شهرستان سراغ نهادهایی بروند که سالن‌های ورزشی دارند اما از آن‌ها کمتر استفاده می‌کنند.

محسن سهندی رئیس هیئت کاراته استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه در زمان همه‌گیری ویروس کرونا ورزش استان زنجان فراز و فرودهایی داشت که رشته کاراته بی‌تأثیر از آن نبود، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونا در زمانی که ستاد پیشگیری کرونا اعلام می‌کرد باشگاه‌ها تعطیل می‌شد و ما هم تابع این تصمیمات بودیم.

وی با بیان اینکه امسال سال خوبی برای هیئت کاراته استان زنجان بود، ابراز کرد: حمایت‌های خوبی در این سال از طرف اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفت.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه امسال استان زنجان میزبان مسابقات و اردوهای تیم ملی بود، تصریح کرد: 6 کاراته‌کار از استان زنجان به تیم ملی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه رشته ورزشی جوجیتسو هم به این رشته ملحق شده است، عنوان کرد: دو نفر هم از این رشته به تیم ملی راه یافتند.

سهندی با بیان اینکه امسال یک مدال آسیایی توسط کاراته‌کار زنجانی کسب شد، ادامه داد: امسال 20 دوره آموزشی عملی و تئوری به میزبانی زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یک نفر از کاراته‌کاران زنجانی در تیم ملی فیکس شده است، افزود: در حال حاضر استان زنجان 2 مربی ملی‌پوش دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر