logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۵۵۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران:

کاراته‌کاران ایرانی سال آینده در 3 رویداد بزرگ آسیایی حضور می‌یابند/ برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت از کاراته در استان‌ها داریم

کاراته‌کاران-ایرانی-سال-آینده-در-3-رویداد-بزرگ-آسیایی-حضور-می‌یابند-برنامه‌های-ویژه‌ای-برای-حمایت-از-کاراته-در-استان‌ها-داریم
نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سال آینده، سال خاصی برای فدراسیون کاراته است، ابراز کرد: در سال آینده 3 رویداد مهم مسابقات قهرمانی آسیایی، مسابقات قهرمانی کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی را در پیش‌رو داریم.

به گزارش موج رسا; اشرف امینی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فدراسیون کاراته در سال 1401، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته که فدراسیون کاراته در حوزه‌های آموزش، فرهنگی، رویدادهای ورزشی، ورزش همگانی فعالیت خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سال آینده سال خاصی برای فدراسیون کاراته است، ابراز کرد: در سال آینده سه رویداد مهم مسابقات قهرمانی آسیایی، مسابقات قهرمانی کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی را در پیش رو داریم.

نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بازی‌های انتخابی این مسابقات برگزار شده است، تصریح کرد: اردوهای تیم‌های اعزامی به این مسابقات در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه آخرین مرحله مسابقات انتخابی این رویدادهای ورزشی برای بانوان هفته آینده برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این مسابقات دو نفر از بانوان کاراته‌کار ایرانی حضور خواهند داشت و امیدواریم در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم.

امینی با بیان اینکه عمده کارهای ورزشی و حمایت‌ها در استان‌ها اتفاق می‌افتد، ادامه داد: ورزشکارانی که برای مسابقات خارج از کشور پذیرفته می‌شوند از زمان حضور در اردو تا زمان بازگشت از مسابقات تحت حمایت فدراسیون خواهند بود و در صورت کسب مقام از ورزشکاران تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه فدراسیون کاراته برنامه‌هایی را برای حمایت‌های خاص و ویژه برای استان‌ها دارد، افزود: این برنامه‌ها بعد از قطعی و نهایی شدن اعلام خواهد شد.

نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تأثیرات همه‌گیری ویروس کرونا در ورزش کاراته، ابراز کرد: همه‌گیری ویروس کرونا منجر به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی آسیا شد و از اردیبهشت‌ماه به تیرماه منتقل شد.

وی با اشاره به تغییر و تعطیلی مسابقات کاراته وان به دلایل مختلف، تصریح کرد: یکی از مسابقات کاراته وان به دلیل جنگ روسیه و اوکراین لغو شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر