logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۵۵۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

دستگیری ۱۸ نفر از اراذل و اوباش در زنجان/ کشف ۲۰ قبضه سلاح سرد و گرم از اراذل و اوباش در زنجان+فیلم

دستگیری-۱۸-نفر-از-اراذل-و-اوباش-در-زنجان-کشف-۲۰-قبضه-سلاح-سرد-و-گرم-از-اراذل-و-اوباش-در-زنجان+فیلم
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه استان زنجان جای امنی برای افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت نیست، از اجرای طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و دستگیری 18 نفر از اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با موج رسا; اظهار کرد: به منظور ارتقای احساس امنيت در جامعه و با هدف مقابله بي امان با مخلان نظم و امنيت عمومي و ارتقای امنيت عمومي شهروندان، طرح مبارزه با اراذل واوباش با هماهنگي قضائي از هفته گذشته در سطح استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان جای امنی برای افراد هنجارشکن و مزاحمین نیست بیان داشت: پلیس برخورد مقتدرانه‌ای با کسانی که بخواهند با رفتارهای خشن، روح و روان، کالبد اجتماعی جامعه را دچار تلاطم و نا امنی کنند خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر از مقام محترم قضائی در حمایت از پلیس در برخورد با ناامن کنندگان جامعه بیان داشت: با اجراي اين طرح و با اشرافيت کامل اطلاعاتي 18 نفر از اراذل و اوباش سطح یک و 14 نفر از اراذل و اوباش نوظهور شناسایی و دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

سردار جهانبخش هدف از اجرای این طرح را که مطالبه به حق مردم و همشهریان عزیز است را ارتقاء امنیت روانی و اجتماعی است، تصریح کرد : از این افراد دستگیر شده در اجرای این طرح  20 قبضه سلاح سرد و گرم، قریب به 200 کیلو گرم مواد پیش ساز مواد محترقه و 11 دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه حمایت از پلیس در واقع حمایت از مردم و کمک به ارتقای امنیت شهروندان است افزود: هر عاملی اعم از انسانی و رفتاری بخواهد امنیت مردم را دچار خدشه کند قطعا" برخورد سختی خواهد شد و فرزندان شما در انتظامی استان قهرمانانه و تاپای جان در راستای دفاع از امنیت شهروندان و توسعه امنیت شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان زنجان تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان  به تعامل خوب پلیس با دستگاه قضا در استان اشاره کرد و گفت: پلیس با حمایت دستگاه قضائی در راستای امنیت و آرامش شهروندان طرح‌های مختلفی در دستور کار دارد.

سردار جهانبخش با تاكيد بر اینکه اقدامات و رفتارهاي اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القای حس ناامنی در جامعه مي‌شود به نارضايتي مردم در اين خصوص اشاره كرد و بيان داشت: تحت هیچ شرایطی نبايد اجازه داد اين افراد نظم و امنیت جامعه و آسايش و آرامش مردم را بر هم بزنند.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر