logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۵۵۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تمامی ایثار گران تبدیل وضعیت می‌شوند/ 135 ایثارگر استان زنجان در صف انتظار آزمون استخدامی ایثارگران

تمامی-ایثار-گران-تبدیل-وضعیت-می‌شوند-135-ایثارگر-استان-زنجان-در-صف-انتظار-آزمون-استخدامی-ایثارگران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: با تأمین اعتبارها و اخذ مجوزها از سازمان امور استخدامی کشور تمامی ایثارگران تبدیل وضعیت می‌شوند.

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه پیگیری مطالبات ایثارگران به‌صورت صنفی به دستور استاندار در حال پیگیری است، اظهار کرد: پیگیری مطالبات ایثارگران بر اساس قانون جامع ایثارگری و قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه رزمندگانی که داری 6 ماه ایثارگری، فرزندان شهدا جانبازان و ایثارگران به‌صورت شرکت یا کار معین در دستگاه‌های مشمول ماه 2 کار می‌کنند تبدیل وضعیت آن‌ها انجام می‌شود، ابراز کرد: خوشبختانه پیگیری‌هایی که انجام شده تمامی دستگاه‌ها در خصوص تبدیل عضویت ایثارگران ورود داشته‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بیان کرد: چند دستگاهی که از برنامه عقب هستند در جلسه استانداری مقرر شد که از این دستگاه‌ها ارزیابی ویژه‌ای داشته باشیم تا علت تأخیر این دستگاه‌ها در این موضوع مشخص شود.

وی با بیان اینکه تبدیل عضویت ایثارگران در استان روند خوب‌رو به بهبود دارد، تصریح کرد: انتظار می‌رود باهمت بیشتر مسئولان و دستگاه‌ها با هماهنگی تهران و رفع موانع موجود در این حوزه اقدامات لازم انجام شود.

کاظمی با بیان اینکه این کارها در برابر ایثار و ایثارگری این افراد ناچیز است، عنوان کرد: وظیفه ما است که این بند قانونی را انجام دهیم.

وی بیان اینکه یکی از دغدغه ایثارگران این بود که این قانون مختص سال 1400 باشد، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده این قانون تا سال 1401 قوت دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: با تأمین اعتبارها و اخذ مجوزها از سازمان امور استخدامی کشور تمامی ایثارگران تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی با اشاره به آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد، عنوان کرد: یک دوره این آزمون‌ها برگزار شده است و دوره دوم این آزمان در اسفندماه برگزار می‌شود که اگر این آزمون به هر دلیلی در اسفندماه برگزار نشود در سال بعد برگزار خواهد شد.

کاظمی با اشاره به فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد که در صف انتظار آزمون استخدامی هستند، ابراز کرد: 135 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد در صف انتظار آزمون استخدامی هستند.

وی با بیان اینکه به‌تمامی ایثارگران اعلام شده است تا در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شرکت کنند تا از سهمیه 25 تا 30 درصدی سهمیه ایثارگران استفاده کنند و ایثارگران واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی به‌کارگیری شوند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر