logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۵۵۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان:

جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود/ امکان اهدای کمک‌های خیرین به‌صورت الکترونیکی

جشن-نیکوکاری-با-شعار-«عیدی-برای-همه»-برگزار-می‌شود-امکان-اهدای-کمک‌های-خیرین-به‌صورت-الکترونیکی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» از اول تا پایان اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; روح‌الله صالحی اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» از ابتدای اسفند آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد ضمن اینکه این رویداد ملی و معنوی در روزهای 12 ، 13 و 14 اسفند به‌صورت نمادین در سطح شهرها، مصلاهای نماز جمعه و مدارس برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جشن ملی و معنوی نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و کمک به تامین منابع مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های عزیز تحت حمایت در آستانه سال جدید و همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

صالحی از تقویت بسترهای الکترونیکی برای مشارکت گسترده خیّران زنجانی در این کار خداپسندانه خبر داد و افزود: تلفن نیکوکاری 33116 ، بستر الکترونیکی QR کد و کد دستوری #024*1*8877* برای همین منظور پیش‌بینی و برای دریافت کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری در دسترس هم‌استانی‌ها قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به همکاری بسیج، آموزش و پرورش، صداوسیما، مساجد، مراکز نیکوکاری و سازمان‌های دیگر در برگزاری جشن نیکوکاری ابراز کرد: امیدواریم در آستانه سال نو با مشارکت مردم نوع‌دوست و خیران، شاهد حضور و مشارکت بیشتر خیران نیک‌اندیش زنجانی در کمک به خانواده‌های عزیز تحت حمایت باشیم.

وی اظهار داشت: حضور خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های این نهاد، زمینه تسهیلگری در ارائه خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی به خانواده‌های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می‌کند.

صالحی با بیان اینکه اُنس و اُلفت دیرینه به مکتب حسینی، علوی و فاطمی، اعتقاد و باور قلبی مردم استان زنجان موجب تقویت کارهای خیرخواهانه و نیکوکارانه شده است، خاطرنشان کرد: این اعتقاد و باور باعث حضور پرشور مردم در برنامه‌های این نهاد در بخش‌های مختلف نیز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان افزود: امروز به همت مردم خیّر و نیکوکار استان و همراهی مسئولان در حوزه اکرام ایتام، میزان سرانه پرداختی به فرزندان ایتام این استان، جزء استان‌های برتر کشور است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر