logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۵۴۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

27 واحد در ناحیه صنعتی ظریفان زنجان در حال احداث است/ ناحیه صنعتی نیکان در مرحله تامین زیرساخت‌ها قرار دارد

27-واحد-در-ناحیه-صنعتی-ظریفان-زنجان-در-حال-احداث-است-ناحیه-صنعتی-نیکان-در-مرحله-تامین-زیرساخت‌ها-قرار-دارد
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: ناحیه صنعتی ظریفان در مجموع دارای 103 واحد کارگاهی است که 27 واحد در مرحله اول در حال ساخت و آماده‌سازی بوده و احداث 50 واحد هم برای سال آینده برنامه‌ریزی می‌شود.

عبدالله شکراوغلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص زمین‌های ناحیه صنعتی ظریفان در ضلع شمالی عوارضی آزادراه زنجان– قزوین اظهار داشت: هم‌اکنون 27 واحد کارگاهی در این ناحیه صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این واحدها تا پایان خرداد سال 1401 به اتمام رسیده و واگذار خواهند شد، خاطرنشان کرد: واحدها طبق تاکید دستگاه‌های نظارتی به‌صورت مزایده و از طریق فراخوان به متقاضیان واگذار خواهند شد.

شکراوغلی افزود: این ناحیه صنعتی در مجموع دارای 103 واحد کارگاهی است که 27 واحد در مرحله اول در حال ساخت و آماده‌سازی است و احداث 50 واحد هم برای سال آینده برنامه‌ریزی می‌شود.

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه بافت معماری واحدهای ناحیه صنعتی ظریفان به‌صورت معماری سنتی است، گفت: به همین دلیل خود شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام به ساخت واحدها به‌صورت هم‌شکل می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و مخابرات در ناحیه صنعتی ظریفان تامین شده است، اظهار داشت: طبق مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، متراژ واحدها 84 مترمربع است که 42 مترمربع به‌صورت نمایشگاهی و فروشگاهی و 42 مترمربع نیز به عنوان کارگاه و محل تولید است.

شکراوغلی با بیان اینکه این واحدها فقط به صنایع دستی واگذار خواهند شد، خاطرنشان کرد: ناحیه صنعتی ظریفان با این هدف ایجاد شده تا مسافرانی که عبوری بوده و قصد ورود به زنجان را ندارند بتوانند صنایع دستی مورد علاقه خود را از این واحدها خریداری کنند.

وی در خصوص ناحیه صنعتی نیکان گفت: ناحیه صنعتی نیکان در ضلع جنوبی آزادراه زنجان به سمت تبریز قرار دارد.

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان ابراز کرد: این ناحیه در مرحله تامین زیرساخت است و اجرای احداث واحدها بعد از تامین زیرساخت‌ها آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ناحیه صنعتی نیکان نیز مختص واحدهای صنایع دستی خواهد بود، خاطرنشان کرد: محتوای 2 ناحیه صنعتی ظریفان و نیکان تفاوتی ندارد و تنها تفاوت در بافت معماری واحدها است که بافت واحدهای ناحیه نیکان به‌صورت مدرن خواهد بود اما فضای ناحیه ظریفان به‌صورت سنتی و مانند بازار زنجان است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر