logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۵۴۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

مریم کاظمی راد رئیس هیئت تنیس روی میز استان زنجان شد

مریم-کاظمی-راد-رئیس-هیئت-تنیس-روی-میز-استان-زنجان-شد
پس از رأی گیری مریم کاظمی راد تنها کاندیدای ریاست هیأت تنیس روی میز با کسب ۱۹ رأی از ۲۰ رأی ماخوذه رئیس هیئت تنیس روی میز استان زنجان شد.

به گزارش موج رسا; مهرداد علی‌قارداشی در مجمع انتخاباتی استان زنجان با بیان اینکه مبنای انتخاب روسای هیات ها در استان ها شایستگی است، اظهار کرد: تعصبی روی زن و یا مرد بودن نداریم و امروز پس از همدان دومین رئیس هیات خانم در زنجان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه در راستای رفع نیاز ورزشکاران و کمک به تولید کننده داخلی میزهای پینگ پونگ ایرانی با برند به ثبت رسیده نوشاد تولید کرده ایم که با قیمت بسیار کمتر از نمونه های خارجی به فروش می رسد، ابراز کرد: درصورتی که هیأت استانی از میز های پینگ پونگ نوشاد خریداری کنند به همان تعداد خرید، میز پینگ پونگ رایگان دریافت می‌کنند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به افتخارات جهانی اخیر نونهالان دختر و پسر این فدراسیون در آذر ماه گذشته، تصریح کرد: انتظار داریم استان زنجان با موقعیت بسیار مطلوب اقلیمی و جغرافیایی و امکانات و حمایت هایی که می شود در درجه اول ملی پوش تربیت کرده و در درجه دوم مدال‌های جهانی، آسیایی و بین المللی کسب نماید.

وی با اشاره به اهمیت تربیت مربی و داور برای رشد تنیس روی میز استان عنوان کرد: این مهم ثمرات بسیار زیاد مادی، معنوی و آموزشی برای استان دارد.

علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه این جلسه با تاکید بر توجه و تمرکز به شهرستان ها ادامه داد: امروز در بیش از ۲۴۰ روستا خانه ورزش روستایی داریم که همه به میز پینگ پونگ تجهیز شده اند.

وی خاطرنشان کرد: با استعدادیابی گسترده در سطح استان و برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری می‌توان استان را در بخش مربی و داور تقویت کرد.

خلیلی با اشاره به اهمیت جذب حامیان مالی برای هیئت‌های ورزشی، عنوان کرد: صنایع و بخش خصوصی تمایلی به سرمایه گذاری در ورزش استان زنجان ندارند.

وی بیان کرد: متأسفانه بیش‌تر شرکت‌های استان زنجان خصوصی اند و چون به لحاظ مالیاتی قوانین به نفعشان نیست انگیزه سرمایه گذاری در ورزش را ندارند.

در این مجمع پس از رأی گیری مریم کاظمی راد تنها کاندیدای ریاست هیأت تنیس روی میز با کسب ۱۹ رأی از ۲۰ رأی ماخوذه توانست سکان هدایت این هیأت ورزشی را به مدت چهار سال به عهده بگیرد.

طبق آیین نامه جدید انتخابات هیأت های ورزشی برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه نیز رأی گیری انجام شد و حسن مظفری با ۱۶ رأی به عنوان نایب رئیس و الهام شیروانی با ۱۵ رأی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر