logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۵۴۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت شطرنج استان زنجان خبر داد

کسب سه مدال در مسابقات قهرمانی شطرنج توسط شطرنج‌بازان زنجانی

کسب-سه-مدال-در-مسابقات-قهرمانی-شطرنج-توسط-شطرنج‌بازان-زنجانی
رئیس هیئت شطرنج استان زنجان با اشاره به کسب سه مدال در مسابقات قهرمانی شطرنج توسط شطرنج‌بازان زنجانی، گفت: در این مسابقات دو مدال طلا و یک مدال نقره از آن ورزشکاران زنجانی شد.

وحید خالصی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات ریتد استاندارد شطرنج به میزبانی استان زنجان، اظهار کرد: این مسابقات در 21 و 22 بهمن ماه به میزبانی استان زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 8 دور و به روش سوئیسی برگزار شد، ابراز کرد: در این دوره از مسابقات 85 شطرنج‌باز حضور داشتند.

رئیس هیئت شطرنج استان زنجان با اشاره به حضور بازیکنانی از سایر استان‌ها در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: شطرنج‌بازانی از استان‌های کردستان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، تهران، گیلان، همدان، آذربایجان شرقی، یزد، اردبیل، اصفهان، زنجان، فارس، کرمانشاه، خوزستان، سمنان، خراسان رضوی، مازندران، و جزیره کیش در این مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه کاوه خلیلی داروی این دوره از مسابقات را بر عهده داشت، تصریح کرد: امیرحسین درودگر از تهران مدال طلا، امیرحسین هروی از جزیره کیش مدال نقره و ملیحه احمدی از خراسان شمالی مدال برنز را در این دوره از مسابقات را کسب کرد.

خالصی با بیان اینکه مهسا علوی مدال نقره را در رده سنی زیر 14 سال کسب کرد، ادامه داد: پرهام حبیبی فرد مدال طلای را در رده سنی زیر 10 سال کسب کرد.

وی با اشاره به درخشش شطرنج‌باز زنجانی در رده سنی زیر 8 سال، افزود: طه بابائی شطرنج‌باز زنجانی در این دوره از مسابقات مدال طلا را کسب کرد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر