logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۵۴۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل امور استان‌های وزارت کار:

مردم، رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند/ نقش مردم در امور سازمانی اداره کار باید پررنگ‌تر دیده شود

مردم،-رکن-اصلی-نظام-جمهوری-اسلامی-هستند-نقش-مردم-در-امور-سازمانی-اداره-کار-باید-پررنگ‌تر-دیده-شود
مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم، رکن نظام جمهوری اسلامی هستند و نظام بدون مردم، تعریف نمی‌شود.

به گزارش موج رسا; حبیب‌الله جلیلی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: بخشندگی برای مسئولین حاکم در نظام اسلامی نه یک فضیلت بلکه وظیفه محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخشندگی در مقام وظیفه اینگونه است که با همه آفریدگان، رحمان و با بندگان خاص خداوند، رحیم باشیم یعنی بخشندگی همراه با مهربانی باشد.

جلیلی با بیان اینکه بخشندگی همراه با مهربانی را در سفر رئیس‌جمهوری به زنجان در جمع مسئولین این استان دیدم، افزود: مسئولین استان به‌ ویژه در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با روی گشاده، پذیرای مردم بودند.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تاکید وزیر متبوع، تکریم ارباب رجوع است، گفت: مردم، ارباب رجوع بوده و ما مستخدم مردم هستیم پس باید اربابمان را خوب بشناسیم و وظیفه مستخدمی خود در برابر ارباب را هم بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که مردم، ولی‌نعمت بوده و ما کارگزاران مردم هستیم و تکلیف‌مان با خودمان مشخص باشد و قصه واگذاری مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی نیز همین است.

جلیلی ابراز کرد: مسئولیت، بالاترین امانتی است که می‌تواند خیانت در آن اتفاق بیفتد و مسئولیت حتی بالاتر از امانت‌هایی مانند ابزار و اشخاص است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم، رکن نظام جمهوری اسلامی است و نظام بدون مردم، تعریف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مدیرکل جدید استان باید نقش مردم در امور سازمانی را پررنگ ببیند، اظهار داشت: وزارتخانه به همان سطحی که از مدیران خود حمایت می‌کند، عملکرد و نوع رفتار و برخورد مدیران را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از محمدرضا انصاری (سرپرست سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان)، طیب جعفری به عنوان سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان معارفه شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر