logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۵۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر هیئت فوتبال استان زنجان:

گوش شنوایی برای حمایت از ورزش در زنجان وجود ندارد/ برنامه‌ای برای خرید تیم فوتبال نداریم

گوش-شنوایی-برای-حمایت-از-ورزش-در-زنجان-وجود-ندارد-برنامه‌ای-برای-خرید-تیم-فوتبال-نداریم

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با گلایه از مسئولان و صنایع استان در حمایت نکردن از ورزش گفت: گوش شنوایی برای حمایت از روزش در زنجان وجود ندارد.

هوشنگ سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتسال بانوان برای حضور در لیگ برتر اظهار کرد: اگر این تیم بتواند اسپانسر پیدا کند در لیگ شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نتایج ضعیف فصل گذشته به دلیل عدم حمایت مالی بود، ابراز کرد: تعهداتی که به این تیم در بحث مالی داده شده بود، محقق نشد.

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه در تلاشیم اسپانسری برای این تیم پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: تا به امروز نتوانستیم اسپانسری برای تیم فوتسال بانوان زنجان برای حضور در لیگ lمهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید دید شورای جدید شهر زنجان چه تصمیمی در خصوص حمایت از ورزش خواهد داشت، گفت: تیم فوتیال بانوان با نام البرز شهرداری در لیگ شرکت کرده و حمایت امسال نیز منوط به تشکیلات جدید شورای شهر یا ارگان دیگر دارد.

سلطانی با بیان اینکه هیچ برنامه‌ای برای خرید تیم فوتبال مردان در لیگ‌ها نداریم، افزود: در دسته یک به طور کلی توانایی خرید و تامین هزینه‌ها را نداریم و در دسته دو نیز در سالهای گذشته با نام شهرداری زنجان تیم داشتیم که اگر کمی حمایت مالی از  این تیم می‌شد توانایی صعود به لیگ یک را داشتیم.

وی بیان کرد: با وجود تلاشهای فریدون اصفهانیان رئیس هیئت فوتبال استان حمایتی از تیم زنجان در این مسابقات نشد در حالی که ادعاهای زیادی نیز در این خصوص مطرح بود.

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه ما برای جلوگیری از سقوط تیم را به کرج واگذار کردیم، عنوان کرد: تجربه گذشته عدم حمایت را به ما نشان می‌دهد و با این شرایط نمی‌توانیم با خرید یک تیم باز با همان مشکلات دست و پنجه نرم کنیم.

وی با اشاره به اینکه هزینه حضور در لیگ دسته دو اکنون حداقل یک میلیارد تومان است، ابراز کرد: با توجه به شرایط موجود حمایت از ورزش در استان تصمیمی برای خرید تیم فوتبال نداریم.

سلطانی اظهار داشت: ما به هرجایی بوده رفتیم و درخواست کمک کردیم، در همان سالی که تیم دسته دو زنجان در مسابقات حاضر بود قرار بود 500 میلیون تومان را شهرداری و 500 میلیون دیگر را اتاق بازرگانی کمک کند که آقای جمیلی به تعهداتش عمل نکرد و مقداری از هزینه‌ها نیز به گردن شهرداری افتاد.

وی با بیان اینکه اسپانسر خوبی در استان برای حمایت از ورزش وجود ندارد، گفت: با تمامی صنایع استان رایزنی کرده‌ایم اما گوش شنوایی برای حمایت از ورزش نیست.

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه عده‌ای امروز به خاطر فورش امتیاز تیم دسته دومی به ما خرده می‌گیرند، تصریح کرد: ما تیم را برای این فروختیم تا از سقوط به دسته پایین تر جلوگیری کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر