logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۵۴۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان داخلی مهمتر از رفع تحریم ها است

اقتصاد-مقاومتی-و-تکیه-به-توان-داخلی-مهمتر-از-رفع-تحریم-ها-است
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه تلاش دورنی و خنثی کردن تحریم‌ها و در کنار آن تلاش دیپلماسی و ارتباط با همسایگان را از راه های مقابله با فشار اقتصادی دشمنان دانست و گفت: خنثی سازی تحریم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان داخلی مهمتر از رفع تحریمها است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نمازجمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، و با تحلیل برخی از فرازهای بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مردم آذربایجان شرقی اظهار کرد: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ باعث استمرار حرکت های انقلابی شد.

وی با قدردانی از حضور خودجوش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حتی در روستاها که موجب تحسین مقام معظم رهبری هم شد، ابراز کرد: حرکت های انقلابی نماد زنده و پویایی انقلاب است و راهپیمایی ۲۲ بهمن نمادی از استمرار حرکت های انقلابی و پاسخی بر کسانی است که می گویند انقلاب از اهداف خود دور شده است.

امام جمعه سلطانیه فشار اقتصادی، عملیات رسانه ای و دورغ پردازی و تهمت زنی به ارکان نظام و نهادهایی که در پیشرفت انقلاب نقش اساسی دارند از جمله سپاه را از ابزارهای اصلی استکبار جهانی برای جدا کردن مردم از انقلاب شمرد و ادامه داد: دشمن با جنگ ترکیبی اقتصادی، رسانه ای و فرهنگی به مقابله با ملت ایران آمده است.

وی با بیان اینکه تلاش دورنی و خنثی کردن تحریم‌ها و در کنار آن تلاش دیپلماسی و ارتباط با همسایگان را از راه های مقابله با فشار اقتصادی دشمنان دانست و افزود: خنثی سازی تحریم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان داخلی مهمتر از رفع تحریمهاست.

حسینی نسب با انتقاد از حواشی همه ساله جشنواره فجر خصوصا بدپوششی و بدحجابی شرکت کنندگان در جشنواره، تصریح کرد: جشنواره فجر در ایام دهه فجر برگزار می شود هیچ تناسبی با اهداف و آرمانهای انقلاب ندارد.

وی با بیان اینکه عده ای بی بند و بار با اقدامات و مواضع خود به ارزشهای اسلام و انقلاب توهین می کنند و امسال آن در یک اتفاق دردناک ازدواج اسلامی و عقد قبل از ازدواج تخریب شد، عنوان کرد: این حرفها در جشنواره ای که بنام انقلاب است قابل قبول نیست چرا که توهین به مقدسات و اعتقادات و باورهای دینی مردم است.

 امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه باید در همان جلسه با آن هتاک برخورد می شود، تاکید کرد: مسئولان فرهنگی دولت انقلابی جشنواره فجر را در شأن انقلاب مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که در شرایط فشار و تحریم دشمن، رشد و شکوفایی کشور را تضمین کند و جنگ اقتصادی دشمن را خنثی کند، خاطر نشان کرد: مقاوم بودن اقتصاد، حمایت از تولید ملی، مدیریت مصرف و اهمیت دادن به مصرف تولیدات داخلی پاتک مردم در برابر جنگ اقتصادی است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر