logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۵۴۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
عضو هیئت رئیسه مجلس:

امروز میدان فعالیت دشمن، ذهن مردم است/ دشمن می‌خواهد مردم دچار اشتباه فهم و تحلیل شوند

امروز-میدان-فعالیت-دشمن،-ذهن-مردم-است-دشمن-می‌خواهد-مردم-دچار-اشتباه-فهم-و-تحلیل-شوند
سلیمی با اشاره به اینکه امروز میدان فعالیت دشمن، ذهن مردم است، گفت: دشمن می خواهد با استفاده از این ترفند اجازه ندهد که مردم درک درستی از واقعیت ها داشته باشند و با ارائه آمارهای دروغین و مسائل خلاف واقع و ساختگی، میخواهد مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

به گزارش موج رسا; رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز دیدار با مردم تبریز که به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، یک سفارش مهم به جوانان داشتند مبنی بر اینکه ببینید دشمن کدام نقطه را هدف گرفته است و شما در نقطه مقابل آن، حرکت و عمل کنید.


ایشان افزودند: دشمن امروز افکار عمومی به‌ویژه فکر و ذهن جوانها را هدف گرفته است تا با هزینه کردن میلیاردها دلار و با طراحی‌های مختلف در اتاق‌های فکرشان، بتوانند ملت ایران و به خصوص جوانان را از مسیر انقلاب برگردانند.

رهبر انقلاب اسلامی «فشار اقتصادی» و «عملیات رسانه‌ای» را دو ابزار اصلی استکبار برای جدا کردن مردم از نظام و دستکاری در فکر آنها برشمردند و گفتند: دروغ‌پردازی و تهمت‌زنی به ارکان انقلاب و مراکزی که در پیشرفت انقلاب تأثیر دارند، شیوه‌هایی است که در عملیات رسانه‌ای استفاده می‌شود.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب با تبیین سخنان امروز رهبر معظم در دیدار با مردم تبریز اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد خطا در محاسبات مردم و مسئولین است و برای رسیدن به این هدف از دو ابزار فشار شدید اقتصادی و رسانه ها استفاده می کند. دشمن از طریق به دنبال این است که مردم را دچار اشتباه در فهم و تحلیل کنند.

سلیمی با اشاره به اینکه امروز میدان فعالیت دشمن، ذهن مردم است، گفت: دشمن می خواهد با استفاده از این ترفند اجازه ندهد که مردم درک درستی از واقعیت ها داشته باشند و با ارائه آمارهای دروغین و مسائل خلاف واقع و ساختگی، میخواهد مردم را نسبت به نظام بدبین کند.
 
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم نسبت به توطئه های دشمن آگاه و هوشیار هستند بیان کرد: مردم هوشیارانه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پررنگی داشته اند که این نشان از آن دارد که مردم نسبت به مسائل درک درستی دارند.
 
سلیمی اظهار کرد: این هجمه های که دشمنان بر علیه ملت ایران به راه انداخته اند برای هر کشور انجام کرده بودند تغییراتی را شاهد بودند ولی هوشیاری مردم باعث شده دشمنان به اهدافشان نرسند.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به موضوع برجام هم اشاره ای کرد و گفت: در واقعیت با مشکلاتی مواجه هستیم که بخش عمده ای از مشکلات به این بر می گردد که در اجرای برجام در سال ۹۵ به تذکرات رهبر انقلاب توجه نشد و باعث شد نه تنها تحریم ها رفع نشود بلکه میزان تحریم ها بیشتر از قبل شود.
 
وی یادآور شد: افرادی که امروز باید پاسخگوی اشتباهات خودشان باشند علیه نظام و انقلاب حرف می زنند و از موضع مدعی از همه چیز و همه کس طلبکارند. 
 
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: افرادی که امروز عبای دلجویی از مستضعفین را پوشیده اند به دنبال فریبکاری مردم هستند چرا این افراد خود دارای ثروت های فروانی هستند اینها باید پاسخ دهند که این ثروت ها را از کجا آورده اند.
 
وی ادامه داد: شفافیتی که مجلس به دنبال آن است بخشی از این موارد است. همین افراد اجاز نمی دهند شفافیت اجرا شود؛ شفافیت فقط شفافیت آرا نیست و شامل از "کجا آورده‌ای" نیز می شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر