logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۵۳۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبرداد

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در دوازدهمین دوره رزمایش کمک مومنانه در زنجان

توزیع-۲۰-هزار-بسته-معیشتی-در-دوازدهمین-دوره-رزمایش-کمک-مومنانه-در-زنجان
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به دوازدهمین دوره رزمایش کمک مومنانه در شهرستان زنجان، گفت: در این رزمایش کمک مومنانه ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش موج رسا; محسن سهندی امروز در مراسم کمک مومنانه با بیان اینکه شهرستان زنجان بزرگترین شهرستان استان زنجان است و ۵۵ درصد جمعیت بسیج استان را دارد، اظهار کرد: بسیجیان استان زنجان در کرونا از ابتدا بر اساس تدابیر فرمانده محترم سپاه استان زنجان پای کار بودند.

وی با بیان اینکه این دوازدهمین مرحله کمک‌های مومنانه در زنجان است، ابراز کرد: در این مرحله ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی توزیع می‌شود.

وی ابراز کرد: از ابتدا در بسیج شهرستان زنجان کمک مومنانه را در قالب طرح شهید سلیمانی انجام داده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه ۵۹ تیم مراقبتی و ۸۰۰ تیم حمایتی در کرونا فعال بودند، تصریح کرد: بسیجیان شهرستان زنجان ۲ مرکز نقاهتگاهی؛ در هتل سپهر و مجموعه مادران و کودکان را مدیریت می‌کردند.

وی با بیان اینکه زمانی که ما آمار می گرفتیم تعداد بیمارانی که در نقاهتگاه های کرونایی حضور داشتند بیشتر از بیماران بستری در بیمارستان ها بود، ادامه داد: بسیجیان در دوران کرونا با روحیه جهادی در صحنه بودند.

وی با اشاره به اقدامات تیم های مراقبتی بسیج، افزود: این تیم ها توانستند انبارهای احتکار کالاهای اساسی را در زنجان کشف کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر