logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۵۳۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان:

کسب سه مدال در مسابقات سپک‌تاکرای کشور توسط ورزشکاران زنجانی/ ورزشکاران زنجانی به اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا دعوت شدند

کسب-سه-مدال-در-مسابقات-سپک‌تاکرای-کشور-توسط-ورزشکاران-زنجانی-ورزشکاران-زنجانی-به-اردوی-تیم-ملی-سپک‌تاکرا-دعوت-شدند
نائب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات سپک‌تاکرای کشور، گفت: استان زنجان سه مدال در مسابقات سپک‌تاکرای کشور را کسب کرد.

نرگس رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات سپک‌تاکرای کشور به نام یادواره شهید تهرانی مقدم، اظهار کرد: این مسابقات، انتخابی مسابقات آسیایی 2022 چین نیز بود.

وی با بیان اینکه این مسابقات 13 تا 15 بهمن‌ماه به میزبانی زنجان برگزار شد، ابراز کرد: مسابقات در دو ماده کواد یعنی چهارنفره و رگو سه‌نفره برگزار شد.

نائب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان با دو تیم الف و ب در این مسابقات حضور داشت، تصریح کرد: هر دو تیم استان زنجان در این مسابقات مقام نائب قهرمانی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه تیم الف در ماده رگو سه‌نفره نائب قرمان شد، عنوان کرد: تیم ب در ماده کواد چهارنفره موفق به کسب مقاوم دوم شد.

رمضانی با بیان اینکه استان کرمانشاه در هر دو ماده قهرمان این مسابقات شد، ادامه داد: تعداد زیادی از ورزشکاران حاضر در این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه استان گلستان و اراک در ماده رگو مقام سوم را کسب کردند، افزود: در ماده کواد استان زنجان و سیستان بلوچستان کسب کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر