logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۵۳۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان:

تشکیل بیش از 2 هزار پرونده باارزش یک هزار و 100 میلیارد تومان تخلف در زنجان

تشکیل-بیش-از-2-هزار-پرونده-باارزش-یک-هزار-و-100-میلیارد-تومان-تخلف-در-زنجان
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان، گفت: بیش از دو هزار و 87 فقره پرونده باارزش بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تشکیل شده است.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در آستانه روزهای پایان سال هستیم، اظهار کرد: در این روزها شاهد افزایش برخی از تقاضاها در اقلام موردنیاز این ایام هستیم.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها توسط سازمان صمت طبق سنوات گذشته، بر اقلام صنعتی، کیف و کفش، پوشاک، آجیل و اقلام موردنیاز مردم در پایان سال صورت خواهد گرفت، ابراز کرد: نظارت‌ها بر اقلام اساسی به همراه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی انجام خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه با کمک‌گرفتن از نیروهای بسیجی و همکاری دو سازمان جهاد کشاورزی و صمت بازرسی‌ها را تشدید خواهیم کرد، تصریح کرد: امیدوار هستیم علاوه بر همکاری کسبه و مصرف‌کنندگان و با رعایت دستورالعمل‌ها و مقررات توسط کسبه و خریداران ایام خوبی را برای همشهریان به وجود بیاوریم.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم کسبه درج قیمت و صدور فاکتور را انجام دهند، عنوان کرد: مصرف‌کنندگان و خریداران فاکتور را درخواست کنند تا در صورت نیاز و زمانی که شکایتی دارند این فاکتورها را بتوانند ارائه کنند.

مسلمی با اشاره به برگزاری فروش فوق‌العاده و حراجی‌ها در پایان سال، ادامه داد: از کسبه درخواست داریم با رعایت دستورالعمل‌ها و به‌صورت واقعی کالاها را در اختیار مردم قرار دهند.

وی با بیان اینکه یکی از محل‌هایی که کالا در معرض عرضه است خرده‌فروشی‌ها است، افزود: اینها نیازمند نظارت از سوی دستگاه‌های متولی از جمله سازمان صمت است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان بیان کرد: طبق مصوبات جلسات مبارزه با قاچاق کالا و جلسات داخلی سازمان، مقرر شده است با همکاری اتحادیه مربوطه از جمله فروشندگان پوشاک، کیف و کفش و دخانیات برنامه‌هایی را به‌صورت خاص شروع کنیم و همچنین در خصوص کالاهای قاچاق برخورد لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه نخست سال حدود ۳۲ هزار واحد مورد بازرسی قرار گرفته‌اند، ابراز کرد: بیش از دو هزار و 87 فقره پرونده باارزش بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تشکیل شده است.

مسلمی با بیان اینکه بیشترین عناوین پرونده‌های تشکیل شده را گران‌فروشی با ۵۴۸ مورد تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: بعد از گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب با تشکیل بیش از 481 مورد پرونده دومین تخلف بوده است.

وی با بیان اینکه در خصوص جمع‌آوری کالاهای قاچاق از ابتدای سال تا به امروز ۱۵۵ مورد پرونده تشکیل شده است، ادامه داد: کالاهای مکشوفه تحویل سازمان اموال تملیکی شده است.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر