logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۵۲۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

صوفی: دیدار سران اصلاحات و اعتدال را توهم می‌بینم

صوفی:-دیدار-سران-اصلاحات-و-اعتدال-را-توهم-می‌بینم
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: عمده نارضایتی‌هایی که الان وجود دارد، به‌خاطر شخص آقای روحانی و دولت ایشان است.

به گزارش موج رسا; روزنامه صبح نو نوشت: مدت‌هاست که اخبار جسته‌وگریخته‌ای از دیدار سران دو جریان اصلاحات و اعتدال با محوریت حسن روحانی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

در همین رابطه علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که هدف حسن روحانی از دیدارهای ماه‌های اخیرش با چهره‌های اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب چیست؟ اظهار کرد: من این دیدارها را به‌عنوان واقعیت‌های جامعه نمی‌بینم و بیشتر توهم می‌بینم. اصلا مگر آقای روحانی میان مردم چه جایگاهی دارد؟ عمده نارضایتی‌هایی که الان وجود دارد، به‌خاطر شخص آقای روحانی و دولت ایشان است.

وی اضافه کرد: آقای روحانی یک بار امتحان خود را پس داده است. مردم به ایشان رأی دادند اما ایشان به مردم پشت کرد. الان آقای روحانی می‌خواهد چه کند که قرار باشد مردم دوباره به ایشان رو بیاورند؟ به نظر من این دیدارها بیشتر برای مطرح کردن خود است. آقای روحانی و امثال آقای روحانی فقط می‌خواهند خودشان را راضی کنند که هنوز هم حضور دارند و تاثیرگذارند.

صوفی با بیان اینکه روحانی در اوج قدرت و با ۲۴میلیون پشتوانه نتوانست کاری انجام بدهد، افزود: آقای روحانی الان هیچ شانسی برای ریاست‌جمهوری و مجلس ندارد. اصلا تاکنون روال و رسم نانوشته به این صورت بوده که فردی که دو دوره رییس‌جمهوری بوده، دوره سومی برای او وجود نخواهد داشت. من این دیدارها را صرفا «اعلام موجودیت» و اینکه صرفا «ما هم هستیم» می‌دانم. این مساله درباره احزاب هم صادق است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: مشکل اصلی در وحدت یا عدم وحدت سران اصلاحات و اعتدال نیست بلکه مشکل اصلی این است که مردم دیگر این جریان‌ها را قبول ندارند و بنابراین، مثل این است که در خانه داماد، عروسی باشد و عروس خبر نداشته باشد.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر