logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۵۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره):

شاخص قبولی خدمت مسئولان در خدمتگزاری به اقشار محروم جامعه است

شاخص-قبولی-خدمت-مسئولان-در-خدمتگزاری-به-اقشار-محروم-جامعه-است
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امروز شاخص قبولی خدمت مسئولین در خدمتگزاری و ارائه خدمت به مردم بوده و این شاخص در کمیته امداد امام خمینی(ره)، میزان همراهی مسئولان در ارائه خدمت به محرومین جامعه است که نقش موثر و زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند.

به گزارش موج رسا; مصطفی خاکسار قهرودی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی، عطیه و هدیه بسیار بزرگ الهی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه فرمودند انقلاب اسلامی ایران، شبیه‌ترین حادثه به معجزه انبیا است.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی باید یاد و خاطره آن‌هایی که در این شرایط، تاثیرگذار بوده و منجر به تغییر نظام شاهنشاهی به اسلامی بودند و انقلاب عظیم و الهی ایران به دست آن‌ها اتفاق افتاد را گرامی بداریم.

خاکسار قهرودی افزود: این گروه شامل امام خمینی(ره)، شهدا، جانبازان و خانواده آن‌ها و همه کسانی هستند که سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی دارند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: باید متذکر شد که با پیروزی انقلاب اسلامی، نعمت بزرگی نصیب ما شد و نعمات بزرگ دیگری هم در پشت سرش برای ما به همراه آورده و نتایج بزرگ دیگری هم در پی خواهد داشت تا زمانی که این انقلاب، تحویل صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه بعد از عنایات الهی و رهبری امام خمینی(ره)، یکی از ارکان و بنیان‌های اساسی انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: اگر مردم نبودند، انقلاب اسلامی معنا پیدا نمی‌کرد.

خاکسار قهرودی با بیان اینکه آنچه که امروز به‌خصوص مسئولان نیاز دارند، مردم‌باوری است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند که مردم به اندازه اعتبار، جایگاه و سهمی که در انقلاب اسلامی داشته‌اند باید تکریم شوند.

این مسئول افزود: اگر نسبت به ناامیدی در جامعه نگران هستیم این نگرانی در جاهایی بوده که نسبت به مردم‌باوری و تکریم مردم، کوتاهی شده و کوتاهی مسئولان، امید مردم را خدشه‌دار کرده است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امروز صحت‌سنجی فعالیت مسئولان در میزان خدمتگزاری به مردم است.

وی تصریح کرد: امروز شاخص قبولی خدمت مسئولین در خدمتگزاری و ارائه خدمت به مردم بوده و این شاخص در کمیته امداد امام خمینی(ره)، میزان همراهی مسئولان در ارائه خدمت به محرومین جامعه است که نقش موثر و زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند.

خاکسار قهرودی با بیان اینکه زنجان در نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان، زبانزد است، خاطرنشان کرد: همه جا مثل زنجان است و باید گفت که مردم همواره پای کار بوده‌اند و در هیچ عرصه‌ای، کم نگذاشته‌اند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات بیش از 5 ساله هدایت صفری، طی حکمی از سوی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) روح‌الله صالحی به عنوان مدیرکل این نهاد انقلابی در استان زنجان منصوب و معارفه شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر