logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۵۲۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 9 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

حکومت اسلامی و بسیج جهان اسلام دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است/غرش موشک‌ها و پهپادهای ایرانی خواب را بر آمریکایی‌ها حرام کرده است+فیلم

حکومت-اسلامی-و-بسیج-جهان-اسلام-دستاورد-بزرگ-انقلاب-اسلامی-است-غرش-موشک‌ها-و-پهپادهای-ایرانی-خواب-را-بر-آمریکایی‌ها-حرام-کرده-است+فیلم-
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: حکومت اسلامی و بسیج جهان اسلام از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار موج رسا; با تبریک دهه فجر به مردم ولایی، انقلابی، شهیدپرور، شجاع و فجر آفرین استان زنجان، اظهار کرد: امیدواریم این جشن‌ها منتهی به جشن ظهور امام زمان(عج) شود و این دعای تمامی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تاریخ اسلام بعد از بعثت، غدیر و عاشورا یک واقعه بسیار بزرگی است که اتفاق افتاد، ابراز کرد: انقلاب اسلامی در تاریخ کشور ما بی‌نظیر است و چنینی اتفاقی در طول تاریخ ایران مانند ندارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) موفق شدند رژیم ستم‌شاهی و سلطه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را که در کشور حاکم بود را شکست بدهند و آن‌ها را از این کشور بیرون کنند، ادامه داد: حکومت امام زمانی در این کشور تشکیل شد.

نه شرقی و نه غربی شعار انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی به پیروزی رسید، افزود: همه قدرت‌های مستکبران عالم به‌ویژه آمریکا در مقابل انقلاب بودند.

سردار کرمی با بیان اینکه مستکبران عالم قبل از انقلاب نتوانستند این انقلاب را سرکوب کنند، ابراز کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها در ناامن کردن کشور، تحمیل جنگ، ایجاد فتنه‌ها، تحریم‌ها، تهدیدها، در دوران های مختلف دست داشتند و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و هم‌پیمانانشان علیه انقلاب اسلامی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به شکست آمریکا و صهیونیست‌ها و هم‌پیمانانشان در برابر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار مهمی دارد.

استقلال سیاسی دستاورد انقلاب برای کشور

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی، افزود: استقلال سیاسی کشور یک دستاورد بسیار بزرگ برای این کشور است.

وی با اشاره به طرح کاپیتولاسیون، ادامه داد: با طرح کاپیتولاسیون آمریکایی‌ها این کشور و ملت را تحقیر می‌کردند.

سردار کرمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها سرمایه‌ها و نفت این کشور را قبل از انقلاب به غارت می‌بردند، تصریح کرد: قبل از انقلاب ما مصرف‌کننده کالاهای بی‌کیفیت و بی‌ارزش آمریکایی‌ها بودیم.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب در کشور اسلام زدایی، امام حسین زدایی و دین‌زدایی توسط حکومت انجام می‌شد، ادامه داد: قبل از انقلاب با تلاش فراوان سبک زندگی اسلامی مردم مسلمان ایران را تغییر می‌دادند و سبک زندگی غربی را جایگزین آن می‌کردند.

جمهوری اسلامی ایران باصلابت، عظمت و باقدرت در جهان می‌درخشد

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ما امروز از نظر فرهنگی، اعتقادی و دینی در بهترین وضعیت هستیم و این مسئله قابل‌مقایسه با قبل از انقلاب نیست، افزود: عظمت ملت ایران و مردم زنجان را در هیئت‌ها و برنامه‌های فرهنگی می‌بینیم علاوه بر این عظمت مسلمانان را در راهپیمایی اربعین حسینی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در زمان حکومت پهلوی ملت ولایی و شهیدپرور ایران توسط ساواک و سازمان سی آی ای آمریکا شکنجه می‌شدند، خاطرنشان کرد: آنها مردم را قتل‌عام می‌کردند و به خاک و خون می‌کشیدند این وضعیت کشور بود.

سردار کرمی با بیان اینکه امروز ما اقتدار جمهوری اسلامی را در حوزه‌های سیاسی می‌بینیم، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴۳ سال باصلابت و عظمت و باقدرت در جهان می‌درخشد.

سردار کرمی

قبل از انقلاب 50 هزار مستشار نظامی آمریکایی در ایران حضور داشتند

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در منطقه هیچ تصمیمی نمی‌توانند بگیرند مگر آن که جمهوری اسلامی ایران در آنجا حضور داشته باشد، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از نظر فرهنگی و اجتماعی نیز دستاوردهای بسیار بزرگی دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه قبل از انقلاب بیش از ۵۰ هزار نفر نظامی آمریکایی در ایران حکم‌فرما بودند، ادامه داد: مستشاران آمریکایی نمی‌گذاشتند کوچک‌ترین تصمیمی توسط ارتش گرفته شود و ما مطلقاً استقلال نظامی نداشتیم.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز ما می‌بینیم که ارتش قهرمان ما یک ارتش مکتبی ولایی و انقلابی است و از انقلاب و کشور دفاع می‌کند، عنوان کرد: ارتش بعد از انقلاب پیشرفت‌های بسیار خوبی را داشته است.

سپاه باید امام حسین‌وار از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کند

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل بحران‌ها با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت.

وی با اشاره به نامگذاری ولادت امام حسین (ع) به‌روز پاسدار توسط امام خمینی (ره)، عنوان کرد: این نامگذاری به این معنی است که سپاه باید امام حسین‌وار از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کند و این کار را تا به امروز به‌خوبی انجام داده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه در ابتدا با هدایت و رهبری امام خمینی(ره) توانسته است در حوزه امنیت وارد شود و کمک کند تا امنیت در کشور برقرار شود، افزود: بعد از تحمیل جنگ از طرف آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، صدام و سایر کشورهای دخیل در جنگ تحمیلی سپاه وارد عرصه دفاع مقدس شد.

سپاه نقش بسیار مهم و پررنگی را در دفاع مقدس ایفا کرد

وی بیان کرد: سپاه و بسیج در دفاع مقدس در کنار ارتشیان غیور صحنه‌های زیبای تاریخی را به نمایش گذاشتند که شاید جز عاشورا هیچ جایی نتوانیم مانند آن را پیدا کنیم و اگر موارد مشابهی هم باشند بسیار کم‌نظیر است.

سردار کرمی با بیان اینکه ایستادگی مقاومت مجاهدت جانبازی و فداکاری را بسیجیان در دفاع مقدس به نمایش گذاشتند، تاکید کرد: در واقع این تنها صدام نبود که با ما می‌جنگید بلکه ابرقدرت‌های شرق و غرب و کشورهای غربی و برخی از کشورهای منطقه با ما می‌جنگیدند و می‌توان گفت یک جنگ جهانی در منطقه کوچک بود.

وی با بیان اینکه به برکت هدایت و رهبری امام و مجاهدت و فداکاری ملت ایران سپاه نقش بسیار مهم و پررنگی را در دفاع مقدس ایفا کرد، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و یکی دیگر از جملات امام خمینی(ره) این است؛ من سپاه را دوست دارم و هرگز نظرم برنمی‌گردد.

بسیج یکی از دستاوردهای انقلاب است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج یکی از دستاوردهای انقلاب است، ادامه داد: بسیج یعنی مشارکت دادن مردم در مدیریت کشور.

وی با بیان اینکه با بسیج؛ اقشار مختلف مردم وارد صحنه می‌شوند و کمک می‌کنند، ابراز کرد: امروز هیچ جایی نیست که بسیج در آنجا حضور نداشته باشد و این شجره طیبه در همه‌جا حضور دارد و کمک می‌کند.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج به پیش‌رونده نظام دولت در زمینه‌های مختلف کمک می‌کند، تصریح کرد: بسیج در زمینه‌های برقراری امنیت، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، و ارائه خدمات در عرصه‌های مختلف حضور دارد و اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی، معنوی و اعتقادی توسط بسیج اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها در دفاع مقدس فرزند خود را به جبهه‌ها می‌فرستادند و احتمال شهادت و جانبازی او وجود داشت، خاطرنشان کرد: در زمان کرونا دیدیم که این بسیجیان عزیز ما در اقشار مختلف نه‌تنها جان خودشان بلکه جان خانواده خود را در معرض خطر قرار دادند و برای نجات جان مردم به دستگاه‌های مختلف کمک کردند.

سردار کرمی

غرش موشک‌ها و پهپادهای ایرانی خواب را بر آمریکایی‌ها حرام کرده است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان زیباترین صحنه‌ها را در زمان کرونا در کمک به دستگاه بهداشت و درمان خلق کردند، عنوان کرد: بسیجیان کمک‌های مؤمنانه را در زمان کرونا جمع‌آوری و توزیع کردند.

وی با بیان اینکه امروز همه می‌بینند که آمریکایی‌ها از غرش موشک‌های ما و پرواز پهپادهای بلندپرواز ما خواب شیرین برای ایشان حرام شده است، ادامه داد: الان آنها هر اقدامی انجام می‌دهند بلافاصله جواب دندان‌شکن می‌گیرند.

سردار کرمی با اشاره به موشک‌باران عین الاسد که پایتخت آمریکا در عراق بود، ادامه داد: فرزندان این ملت، نیروهای ویژه آمریکا و انگلیس را بر روی آب‌های خلیج‌فارس به آن صورت دستگیر کردند و به اسارت گرفتند و این نشان از اقتدار و عظمت ایران دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود و دستاورد انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب شکل‌گیری بسیج جهان اسلام است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه آمریکایی‌ها در منطقه در مبارزه با انقلاب اسلامی شکست‌خورده‌اند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به شکست خود اعتراف کرده‌اند و ناچارند اعتراف کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز آمریکایی‌ها با ذلت از منطقه در حال فرار هستند تصریح کرد: آنهایی که دنبال دهکده جهانی و کدخدایی بودند در حال فرار هستند.

دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود

سردار کرمی با اشاره به فرمان جهاد تبیین از طرف مقام معظم رهبری، تاکید کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی دارد و اینها باید روشنگری و تبیین شود و جنایت‌هایی که قبل از انقلاب در کشور شکل‌گرفته است را در جامعه تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه زمانی که خاندان پهلوی از کشور فرار کردند تمامی دارایی‌های کشور را از کشور خارج کردند و ما از نظر اقتصادی در زمان انقلاب در شرایط نامناسبی بودیم، ادامه داد: این مسائل و جنایت‌های آمریکایی‌ها را باید به مردم بگوییم.

تشکیل حکومت اسلامی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم جایگاه ولی‌فقیه را می‌دانند، خاطرنشان کرد: مردم ایران به نحوی ولایت‌مداری کردند که حتی در زمان حضرت پیامبر(ص) هم این‌گونه نبود.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی همین حکومت اسلامی است، تاکید کرد: این حکومت اسلامی دستاوردهای زیادی در حوزه‌های مختلف دارد.

سردار کرمی با بیان اینکه دشمنان هر فتنه ایران در کشور راه می‌اندازند شکست می‌خورند، افزود: ولی‌فقیه یک نعمت است و ما همواره شکرگزار این نعمت هستیم.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر