logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۵۲۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

دشمنان برای ایجاد شورش و ضربه زدن به انقلاب موفق نبوده است

دشمنان-برای-ایجاد-شورش-و-ضربه-زدن-به-انقلاب-موفق-نبوده-است
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد شورش در کشور، گفت: دشمنان برای ایجاد شورش در کشور و ضربه زدن به انقلاب همواره ناکام مانده است.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش در یادواره شهدای محله با اشاره به نقش مساجد در آگاهی بخشی و جهاد تبیین، اظهار کرد: فعالیتهای بینشی و آگاهی‌بخشی باید در مساجد اتفاق بیفتد تا موجب توسعه فعالیتها و اقدامات این پایگاه معنوی و الهی شود.

وی با بیان اینکه خط سیر شهادت یک مسیر طولانی اما جذاب است، ابراز کرد: خط سیر شهادت مانند این است که شما در یک مسافرت هستی که مسیر بسیار زیبایی دارد و شما از مسیر در حال لذت بردن هستید.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه نقطه شهادت آنجاست که جان شهید با روح الهی پیوند می‌خورد، تصریح کرد: شهادت یک نقطه و یک حادثه نیست بلکه شهادت یک نهضت است.

وی با اشاره به سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شهید سلیمانی می‌فرمودند: برای شهید شدن باید شهید زیست.

سردار جهانبخش با بیان اینکه شهید زیستن است که شهادت را رقم می زند، افزود: شهادت شهید را به اوج عبودیت و جاودانگی ابدی می‌رساند.

وی با بیان اینکه شهید عرفان بیات که با اخلال گران فضای فرهنگی مقابله می کرد و به شهادت رسید، ادامه داد: شهادت عرفان بیات در آن یک لحظه و در آن حادثه رقم نخورد بلکه او در زندگی اش شهید زیسته بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه شهادت تازه اول اوج و اول پرواز است، خاطر نشان کرد: شهدا گمنام زندگی می‌کنند اما در لحظه شهادت انفجاری از مخاطبین و دنبال کنندگان را برای خود ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ۶۳ سال شهید زیست تا در نهایت شهید شد، ابراز کرد: شهادت او را به یک اسطوره تاریخی تبدیل کرد که شاید اگر ایشان شهید نمی شدند هیچ وقت تبدیل به یک اسطوره تاریخی نمی‌شدند.

سردار رحیم جهانبخش با بیان این که سردارسلیمانی آسایش و آرامش را به کل دنیا هدیه داد، تصریح کرد: شهادت یک هدیه و مزد الهی است که به هر کسی داد نمی شود.

سردار جهانبخش با بیان اینکه شهید عرفان بیات از مکتب امام حسین(ع) بالا آمده بود و شهادت شد، عنوان کرد: شهادت در عرصه‌های مختلفی رقم می‌خورد یکی در مقابل تروریست، دیگری دفاع مقدس و یکی هم در مقابله با ترور اقتصادی.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) نماد صبر و بردباری و گفتمان‌سازی است، ادامه داد: حضرت زینب(س) گفتمان کربلا را به شام و از آنجا به کل دنیا صادر کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در توصیه ای به جوانان کشور، تاکید کرد: شما جوانان باید در خصوص انقلاب مطالعه کنید و از انقلاب اسلامی و این نهضت دفاع کنید.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های دشمنان برای بیان اینکه انقلاب برای ۴۳ سال پیش است و الان خریداری ندارد، افزود: اگر این انقلاب برای ۴۳ سال پیش است و به درد امروز نمی‌خورد چرا تمامی دشمنان از ضد انقلاب گرفته تا آمریکا، تمام تلاش خود را می کنند که بگویند این انقلاب برای امروز نیست؟

سردار جهانبخش بیان کرد: اگر این انقلاب مهم و تاثیرگذار نیست چرا ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای تمام توان خود را گذاشته است که این را بگوید؟

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: مقام معظم رهبری میفرمایند در جهاد تبیین باید واقعیت‌ها گفته شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تلاشهای بی وقفه دشمن و به کارگیری انواع فتنه ها برای راه‌اندازی شورش در کشور، تصریح کرد: دشمنان در این حوزه تا به امروز موفق نبوده‌اند.

وی با بیان اینکه شعار اصلی انقلاب نشان از محتوای انقلاب دارد، عنوان کرد: شعار اصلی انقلاب اسلامی استقلال آزادی جمهوری اسلامی است.

سردار جهانبخش در توضیح فضای قبل از انقلاب، تاکید کرد: اگر در کشور استقلال و آزادی وجود داشت هیچ وقت اکثریت مردم به خیابانها نمی آمدند و شعار استقلال و آزادی سر نمی دادند.

وی خاطرنشان کرد: در آن زمان مستشاران نظامی آمریکا در ایران تصمیم می گرفتند و از ایران حقوق های گزاف دریافت می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه قبل از انقلاب، ایران در معادلات جهانی و منطقه‌ای هیچ نقشی نداشت و آمریکا می گفت ایران برای خودمان است، عنوان کرد: الان بزرگترین دغدغه آمریکا ایران و محور مقاومت است.

وی با اشاره به ریزش های انقلاب، تاکید کرد: رویش های این انقلاب بسیار بیشتر از ریزش های آن است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر