logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۵۲۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

بیش از ۷۰ درصد سرقت‌ها توسط پلیس کشف شده است/ راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰۲۴

بیش-از-۷۰-درصد-سرقت‌ها-توسط-پلیس-کشف-شده-است-راه-اندازی-سامانه-پیامکی-۱۱۰۲۴-
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۹ درصد افزایش کشف سرقت داشته‌ایم، گفت: بیش از ۷۰ درصد سرقت‌ها توسط پلیس کشف شده است.

سرهنگ ایرج خانی پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; در بیان توصیه هایی در راستای پیشگیری از وقوع سرقت، اظهار کرد: شهروندان عزیز اشیاء قیمتی خود را که جزو نیاز روزمره آنها نیست به صندوق امانات بانک ها بسپارند و از نگهداری اشیای قیمتی در منازل خودداری کنند.

وی با بیان اینکه پلیس مقتدرانه همیشه در صحنه حضور دارد، تصریح کرد: آمارها می‌گوید که پلیس در کمترین زمان در صحنه حضور پیدا می کند و مردم خود این را دیده و لمس کرده اند.

خانی پور با اشاره به حضور پلیس به صورت نامحسوس و محسوس در صحنه و پیشگیری از سرقت، عنوان کرد: صرفاً حضور پلیس کافی نیست و استفاده از ابزارهای کنترلی و سیستمهای مراقبتی در کنار حضور پلیس نیاز است.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۹ درصد افزایش کشف سرقت داشته ایم، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ درصد سرقت هایی که در استان انجام شده است توسط پلیس کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه به عنوان پلیس وقوع یک عنوان سرقت برای من موضوع خوبی نیست، افزود: تمامی شهروندان مراقب وسایل نقلیه خود باشند و از سیستم های دزدگیر استفاده کنند و شهروندان در زمان مسافرت خانه های خود را به فرد معتمدی بسپارند.

وی بیان کرد: شهروندان در زمان مشاهده افراد مشکوک با ۱۱۰ تماس بگیرند‌.

خانی پور با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰۲۴ ، ابراز کرد: افرادی که نمی‌توانند با ۱۱۰ تماس بگیرند می‌توانند به این سامانه پیامک ارسال کنند و پلیس در راستای اجرای آن مأموریت در کمترین زمان در محل حضور پیدا می کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر