logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۵۲۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

ایجاد شفافیت در عملکرد از اولویت اصلی شهرداری زنجان خواهد بود

ایجاد-شفافیت-در-عملکرد-از-اولویت-اصلی-شهرداری-زنجان-خواهد-بود
شهردار زنجان با بیان اینکه شفافیت مورد نظر طی یک تا 2 سال آینده راه‌اندازی می‌شود، گفت: شفافیت، شهرداری را مانند یک شیشه در جلوی دید مردم قرار می‌دهد تا هم سره از ناسره جدا شده و هم مردم در مورد شهرداری قضاوت کنند.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری، خانه ملت است، اظهار داشت: اگر ملت را به کل مردم اتلاق کنیم، تکلیف شهرداری مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بنده به همراه همکاران در شهرداری و اعضای شورای شهر باید در خدمت کل مردم باشیم تا بتوانیم اگر تبعیضی وجود دارد، حذف کنیم، عادلانه رفتار کنیم و در تمام امور، مصالح مردم را در نظر بگیریم و آنچه که لیاقت مردم است بتوانیم خدمت‌رسانی کنیم.

فیروزفر با تاکید بر اینکه در این مسیر به هیچ عنوان هیچ مصامحه‌ای در حقوق مردم با هیچ کس نخواهیم داشت، تصریح کرد: اگر با برخی ابزارها بخواهم سیادت داشته و با ابزار منفور سیاسی، منافع ملت را هد دهم، خسران دنیا و آخرت خواهد شد.

شهردار زنجان گفت: از اعضای شورای شهر، همکاران و رسانه‌ها می‌خواهم یاری کنند تا هم حق مردم و هم حق ذی‌نفعان شهرداری از جمله پیمانکاران، مشارکت‌کنندگان و همکاران حفظ و از آن‌ها پشتیبانی شود.

وی با بیان اینکه مردم، ذی‌نفعان عمده شهرداری هستند، افزود: اینکه بگوییم همه امور در شهرداری طبق روال است این فرضیه غلطی است اما هستند کسانی که با جان و دل کار می‌کنند لذا همه را با یک دید نباید ببینیم.

فیروزفر خاطرنشان کرد: امیدواریم سیستمی در شهرداری ایجاد کنیم که سره از ناسره از هم جدا شود و حق کسی ضایع نشود.

شهردار زنجان با بیان اینکه شفافیت مورد نظر طی یک تا 2 سال آینده راه‌اندازی می‌شود، گفت: شفافیت، شهرداری را مانند یک شیشه در جلوی دید مردم قرار می‌دهد تا هم سره از ناسره جدا شده و هم مردم در مورد شهرداری قضاوت کنند.

وی با بیان اینکه از رسانه‌ها می‌خواهیم که در کنار شهرداری باشند، بیان کرد: انتقادها را با جان و دل پذیرا هستیم و منتظر یاری رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی هستیم چرا که اطلاع‌رسانی درست، یکی از حلقه‌های مفقوده فعلی شهرداری زنجان است.

فیروزفر افزود: در کنار یاری رسانه‌ها از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز در کنار نظارت بر عملکردها انتظار حمایت و پشتیبانی داریم.// آ 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر