logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۵۲۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان:

مسابقات قهرمانی سپک تاکرا کشور به مناسبت دهه فجر از فردا در زنجان برگزار می‌شود/ حضور 19 تیم در این مسابقات

مسابقات-قهرمانی-سپک-تاکرا-کشور-به-مناسبت-دهه-فجر-از-فردا-در-زنجان-برگزار-می‌شود-حضور-19-تیم-در-این-مسابقات
نائب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی سپک تاکرای کشور، گفت: این مسابقات به میزبانی زنجان از فردا آغاز می‌شود.

نرگس رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات سپک تاکرا کشور، اظهار کرد: این رویداد ورزشی به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد ورزشی در بخش آقایان و در رده سنی آزاد برگزار می‌شود، ابراز کرد: مسابقات این رویداد ورزشی از فردا 13 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا 15 بهمن ماه ادامه دارد.

نائب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های برتر به مسابقات آسیایی 2022 چین اعزام می‌شوند، تصریح کرد: مسابقات سپک تاکرا بانوان مدتی قبل برگزار شد.

وی بیان کرد: این مسابقات با عنوان یادواره شهید تهرانی مقدم و برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه از استان زنجان دو تیم در این مسابقات حضور دارد، عنوان کرد: تیم های سپک تاکرای استان زنجان آمادگی خوبی برای حضور در این مسابقات دارد.

وی با بیان اینکه طی فصل هایی که گذشت تیم های سپک تاکرا استان زنجان تمرینات خوبی داشته اند، افزود: مهدی صحبتی مربیگری تیم های سپک تاکرای استان زنجان را به عهده دارد.

نائب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه 19 تیم در این مسابقات حضوردارد، ادامه داد: از 17 استان در این مسابقات حضور دارند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر