logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۵۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 9 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

۲۵۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر اجرا می شود/ افتتاح ۵۰۰ کارگاه خرد و خانگی توسط سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان

۲۵۰۰-عنوان-برنامه-در-دهه-فجر-اجرا-می-شود-افتتاح-۵۰۰-کارگاه-خرد-و-خانگی-توسط-سپاه-انصارالمهدی(عج)-استان-زنجان
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های سپاه و بسیج به مناسبت دهه فجر، گفت: ۲۵۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر توسط سپاه و بسیج اجرا می شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهار کرد: سالگرد سردار اقتدار کشور پدر موشکی ایران سردار تهرانی مقدم نزدیک است یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام خمینی رحمت الله را گرامی می‌داریم، ابراز کرد: جشنهای ۲۲ بهمن تکراری نیست و هر ساله عزت جمهوری اسلامی ایران در این جشن ها دیده می شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه یاد کنیم از آن روزهای حماسه و آن روزهای سیاه که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و طاغوت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایران ایجاد کرده بودند، تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در کشور ما در زمینه های مختلف مطلقاً تسلط داشتند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هر غلطی را که می توانستند در کشور ما انجام می دادند و شاه مجری و فرمانبردار سیاست های آنها بود، عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی ما در کشور هیچگونه استقلال سیاسی نداشتیم و تمامی تصمیم گیری ها در دست آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بود و آنها تصمیم می گرفتند.

سردار کرمی با بیان اینکه در طرح کاپیتولاسیون اگر آمریکایی‌ها هر جنایتی را در کشور انجام می‌دادند هیچ کسی حق سوال از آنها را نداشت که چرا شما این کار را انجام دادید، ادامه داد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها جنایت‌های بیشماری را در کشور ما انجام دادند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب از نظر اقتصادی تمامی نفت و سرمایه های این کشور را غارت می کردند، افزود: کشور ما را تبدیل به یک مصرف کننده کالاهای بی ارزش خود کرده بودند یعنی کالاهایی که در هیچ جای دنیا خریدار نداشت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: از نظر فرهنگی و اجتماعی در آن زمان اسلام زدایی، دین زدایی، امام حسین زدایی، تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی و فساد و فحشا در کشور انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب بیش از پنجاه هزار نفر نظامی آمریکایی در کشور تصمیم می گرفتند و فرمان صادر می‌کردند، ابراز کرد: نقل و انتقال های کوچک نظامی در کشور هم در اختیار آمریکایی‌ها بود.

سردار کرمی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی ما استقلال سیاسی، استقلال فرهنگی، استقلال نظامی امنیتی نداشتیم، تصریح کرد: سازمان سی آی ای آمریکا با همکاری ساواک جنایت‌های زیادی مرتکب شدند و مردم با ایمان و ولایی را شکنجه کردند.

وی با بیان اینکه بسیاری از بزرگان و روحانیون که در راستای اسلام مبارزه می کردند زنده زنده در آتش سوزانده شدند، عنوان کرد: هزاران نفر را به این شکل قتل عام کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امام خمینی برای رضای خدا کار می کرد، ابراز کرد: امام خمینی(ره) از هیچ کسی به جز خدا نمی ترسید.

وی با بیان اینکه امام خمینی در زمان تبعید در عراق، ترکیه، پاریس مبارزاتش را ادامه داد، خاطرنشان کرد: زمانی که طاغوت فشار می آورد و امام خمینی در مرز عراق کویت است، می فرماید: شما فکر می‌کنید با این فشارها من از انقلاب مبارزه دست میکشم؟ اگر سالها بر روی آب اقیانوس ها بمانم دست از مبارزه بر نمیدارم.

امام خمینی(ره) همیشه مرکز فرماندهی دشمن را مورد هدف قرار می دادند

سردار کرمی با بیان اینکه این اراده خداوند بود که امام خمینی بر اراده شیطانی آمریکا انگلیسها و رژیم طاغوت غلبه کنند و پیروز بشود، افزود: امام همیشه مرکز فرماندهی دشمن را مورد هدف قرار می داد امام خمینی همیشه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و رژیم طاغوت را مورد هدف قرار می دادند.

وی بیان کرد: همان اهدافی که امام حسین (ع) دنبال می‌کردند یعنی همان امر به معروف و نهی از منکر مبارزه با ظالم و رژیم فاسد امام خمینی (ره) هم همان اهداف را دنبال می کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امام خمینی رحمة الله قیام کردند و به پشتیبانی ملت غیور ایران اسلامی بر جبهه استکبار و رژیم طاغوت پیروز شدند و آنها را از این کشور بیرون انداختند، ادامه داد: انقلاب یکی از حوادث بزرگ تاریخ اسلام بعد از بعثت غدیر خم و عاشورا بود.

وی با بیان اینکه در پی این انقلاب آمریکایی ها و هم‌پیمانانش غافلگیر شدند، خاطرنشان کرد: قیام مردم به حدی شدید بود که آنها هیچ کاری نتوانستند بکنند به هر کاری دست زدند شکست خوردند.

نشست

سردار کرمی با بیان اینکه این حکومت با پشتیبانی های مردم و خون پاک شهدا پیروز شد، ادامه داد: این امام خمینی (ره) بود که در برابر ابرقدرت ها بارها و بارها ایستاند و فرمودند: آمریکایی ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی با بیان اینکه آن زمانی که آنها تهدید می کردند ما ایران را با چند لشکر فتح می کنیم، امام خمینی (ره) فرمودند: ما آمریکایی ها را زیر پا می گذاریم، افرود: دنیا به عظمت ولایت‌فقیه و ملت ایران پی برده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه گورباچف درباره امام خمینی (ره) می‌گویند: امام خمینی فراتر از زمان بود و در بعد مکانی نمیگنجید، او توانست اثر بزرگی در جهان بر جای بگذارد، خاطر نشان کرد: شخصیت های بزرگ روسای جمهور کشورهای دیگر چیزهایی درباره امام می‌گویند که شاید ما امام را به آن اندازه نشناخته ایم.

امام خمینی(ره) تمامی جهانخواران را شکست داد

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تمامی جهانخواران را شکست دادند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، ابراز کرد: انقلاب اسلامی در زمان حیات امام خمینی (ره) و در زمان رهبری امام خامنه ای ‌سخت ترین بحران‌ها را پشت سر گذاشته است.

سردار کرمی با بیان اینکه تمامی ابر قدرت ها در هشت سال دفاع مقدس به فرماندهی میدانی صدام با انقلاب اسلامی می‌جنگیدند، تصریح کرد: ملت ایران در دفاع مقدس و بعد از آن تاریخی پر افتخار برای ما خلق کردند.

وی با اشاره به خنثی شدن فتنه ها توسط مردم بعد از انقلاب، عنوان کرد: زنجان در کنترل کردن و خنثی کردن فتنه ها پیشقدم بود و رهبری این موضوع را می گوید که زنجانی ها پیش قدم بودند.

نشست

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین از دستاوردهای انقلاب است

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین است، ادامه داد: خیر و برکت این شجره طیبه را در نجات مردم ستمدیده منطقه شاهد هستیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در زمان انتشار ویروس کرونا بسیجی ها خانه به خانه سر زدند و کمک بسیاری به دانشگاه علوم پزشکی کردند، تاکید کرد: بسیجیان هنوز هم در صحنه هستند.

وی با اشاره به سیل خوزستان و حضور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در صحنه و مدیریت بحران، افزود: عشق سپاه پاسداران و بسیج این است که به مردم خدمت کند و ما افتخار می کنیم خادم مردمی هستیم که همیشه به داد جمهوری اسلامی می رسند و در صحنه های مختلف حضور دارند.

سردار کرمی با اشاره به برنامه هایی که به مناسبت دهه فجر در اقشار مختلف سپاه و بسیج برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵۰۰ برنامه توسط سپاه و بسیج در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از این برنامه‌ها گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است، خاطرنشان کرد: یادواره شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در محل حسینیه اعظم زنجان با سخنرانی سردار فدوی جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

نشست

آبرسانی به ۳۷ روستا در دهه فجر

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه آبرسانی به ۳۷ روستا با اعتبار بیش از ۴ میلیارد تومان در اواخر دهه فجر افتتاح می شود، عنوان کرد: ۵۰۰ کارگاه خرد و خانگی با اعطای بیش از ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در دهه فجر افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی آبرسانی به ۵۷ روستا با همکاری آب بسیج سازندگی با اعتبار بالغ بر ۶۸ میلیارد تومان انجام می شود، ابراز کرد: چند هزار بسته بهداشتی و معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده های شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا اقتدار موشکی، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه، گلباران و غبارروبی از مزار شهدا، اجرای برنامه های فرهنگی در فضای حقیقی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی و..... از برنامه های سپاه و بسیج در دهه فجر است.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه در انتصابات دخالت نمی‌کند، افزود: استعلام‌ها ازسپاه انجام می‌شود اما سپاه پاسداران در انتصابات دخالت نمی‌کند و ما کسی را از سپاه به دولت برای دریافت مسئولیت معرفی نکرده‌ایم.

نشست

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همیشه کمک حال دولت بوده است، تاکید کرد: سپاه و بسیج همیشه کمک حال تمامی دولت ها بوده اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اصحاب رسانه ها بالای خاکریز جهاد تبیین هستند، ادامه داد: گردان های سایبری بسیج و گروهان های سایبری با هماهنگی روابط عمومی معاونت سیاسی و برخی از معاونت های مرتبط در راستای جهاد طبیعی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به ساخت درمانگاه در محل‌های مختلف توسط سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: پروژه ها در حال انجام است اما متاسفانه بارش برف و برودت هوا اجرای این پروژه ها را کند کرده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر