logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۵۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

برنامه‌های دهه فجر کانون پرورش فکری در 30 مرکز ثابت و سیار استان زنجان برگزار می‌شود

برنامه‌های-دهه-فجر-کانون-پرورش-فکری-در-30-مرکز-ثابت-و-سیار-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برنامه‌های کانون در دهه فجر به‌صورت مشارکتی با سازمان‌های مختلف در 17 مرکز فرهنگی- هنری و 13 کتابخانه سیار و پُستی کانون در سطح استان برگزار می‌شود.

شیرین دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های این کانون با رویکردهای فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، علمی، آموزشی و پژوهشی در طول دهه فجر در سطح استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های عمومی از جمله فضاسازی، معرفی شخصیت‌ها، وقایع، سرزمین و کتاب، نشریه‌نگاری، قصه‌گویی، سرود، شعرخوانی، شعارنویسی، بازدید مجازی از جماران و مرقد مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، پخش کلیپ و نمایش در مراکز از جمله این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های کانون در دهه فجر به‌صورت مشارکتی با سازمان‌های مختلف در 17 مرکز فرهنگی - هنری و 13 کتابخانه سیار و پُستی کانون در سطح استان برگزار می‌شود.

دارایی با بیان اینکه برگزاری ویژه‌برنامه روز فناوری فضایی در مرکز علوم و نجوم و افتتاح انجمن نجوم نیز بخش دیگری از برنامه‌ها است، افزود: اجرای جُنگ و جشن‌های پیروزی انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی در صورت مساعد بودن شرایط برای حضور اعضا نیز از دیگر برنامه‌های کانون به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی و مشارکت در غرفه‌های مسیر راهپیمایی در روز 22 بهمن نیز در صورت برگزاری راهپیمایی به‌صورت حضوری نیز بخش دیگری از برنامه‌های کانون است.

وی با بیان اینکه مخاطب برنامه‌های کانون نسبت به برنامه‌ها متفاوت بوده و برخی ویژه کودکان و نوجوانان، برخی ویژه اعضای کانون و کارکنان بوده و برخی دیگر نیز عمومی است، اظهار داشت: مدارس، بهزیستی، آبو فاضلاب، فرمانداری‌ها، آموزش و پرورش و صداوسیما نیز سازمان‌های مشارکت‌کننده در برنامه‌های دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان هستند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به عناوین روزشمار دهه فجر این کانون گفت: 12 بهمن، سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی به عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی(قدس‌سره)، مستضعفان پیشگامان انقلاب نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه 13 بهمن به عنوان انقلاب اسلامی، خودباوری، جوان ایرانی نامگذاری شده است، اظهار کرد: عنوان 14 بهمن، انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت و 15 بهمن نیز انقلاب اسلامی، معنویت و بصیرت، خدمت صادقانه است.

دارایی، عنوان 16 بهمن را انقلاب اسلامی، قرآن، عترت، غیرت دینی و 17 بهمن را انقلاب اسلامی، عدالت محوری، فساد ستیزی بیان کرد و خاطرنشان کرد: 18 بهمن به نام انقلاب اسلامی، تکریم مقام زن، تحکیم بنیان خانواده و 19 بهمن نیز انقلاب اسلامی، ثبات، امنیت و اقتدار نظامی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، کارآفرینی عنوان روز 20 بهمن است، افزود: 21 بهمن به عنوان انقلاب اسلامی، جهش علمی، نخبه‌پروری، تمدن اسلامی و 22 بهمن نیز به عنوان انقلاب اسلامی، عزت، عقلانیت، تجلی وحدت ملی نامگذاری شده است.

دارایی ابراز کرد: شعار محوری دهه فجر انقلاب اسلامی «جشن ملی 1400» است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر