logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۵۲۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت هندبال استان زنجان خبر داد

حضور هندبالیست زنجانی در اردوی تیم ملی

حضور-هندبالیست-زنجانی-در-اردوی-تیم-ملی
رئیس هیئت هندبال استان زنجان با اشاره به حضور هندبالیست زنجانی در اردوی تیم ملی، گفت: این اردو برای اعزام به مسابقات آسیایی انجام می‌شود.

محمدجواد پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت‌های هیئت هندبال استان زنجان اظهار کرد: در مسابقات هندبال ساحلی برداران و خواهران تیم استان زنجان حضور داشت و بازی خوبی را هم انجام داد.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران زنجانی در رویدادهای ورزشی، ابراز کرد: در چند مدت اخیر 6 تیم از استان زنجان در رویدادهای مختلف ورزشی کشور حضور داشته‌اند.

رئیس هیئت هندبال استان زنجان با بیان اینکه کلاس مربیگری هندبال خواهران به میزبانی استان زنجان برگزار شد، تصریح کرد: دوره داوری درجه سه در استان زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های هندبال خواهران و برداران استان زنجان به مسابقات لیگ دو هندبال اعزام می‌شوند، عنوان کرد: مسابقات استعدادهای برتر در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

پازوکی با بیان اینکه محمدرضا غفاری ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی حضور دارد، ادامه داد: ورزشکار زنجانی بعد از این اردو به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود.

وی با اشاره به نبود اسپانسر در ورزش استان زنجان، ابراز کرد: اسپانسر و حامی مالی در حوزه ورزش زنجان وجود ندارد.

رئیس هیئت هندبال استان زنجان با بیان اینکه یکی از مشکلات هیئت هندبال استان نداشتن اسپانسر و حامی مالی است، تصریح کرد: الان یکی از مشکلات هیئت هندبال نبود اعتبارات لازم و اسپانسر است.

وی با اشاره به حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در حد توان حمایت مالی می‌کند با این وجود در اداره کل هم اعتبارات خاصی وجود ندارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر