logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۵۲۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان:

14 هزار سند مالکیت اراضی کشاورزی در دهه فجر امسال در استان زنجان صادر می‌شود

14-هزار-سند-مالکیت-اراضی-کشاورزی-در-دهه-فجر-امسال-در-استان-زنجان-صادر-می‌شود
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: 14 هزار سند مالکیت اراضی کشاورزی به نیت 14 معصوم(ع) تا 22 بهمن سال در سطح استان زنجان صادر می‌شود.

به گزارش موج رسا; نادر ناصری‌آذری، ظهر امروز در حاشیه نخستین جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون برای اراضی کشاورزی استان زنجان حدود 947 فقره سند مالکیت صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستور رئیس سازمان و توافقی که در جلسه امروز به عمل آمده و مورد پذیرش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار گرفته، قرار است 14 هزار سند مالکیت اراضی کشاورزی به نیت 14 معصوم(ع) تا 22 بهمن سال در سطح استان زنجان صادر شود.

ناصری‌آذری در خصوص شرایط اخذ سند مالکیت برای اراضی کشاورزی گفت: بخشی از اراضی دارای نسق زراعی هستند که در این صورت اگر تعیین حدود شده و مقدمات ثبت نیز تمام شده باشد، سند مالکیت ظرف کمتر از یک هفته صادر می‌شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان با بیان اینکه نوع دیگر اراضی نیز قولنامه‌ای هستند، اظهار داشت: در این صورت، پرونده باید به هیات قانون تعیین تشکیل ارجاع شود که تشریفات خاصی دارد.

ناصری‌آذری خاطرنشان کرد: در این صورت نیز بعد از انجام تشریفات مربوطه و انتشار آگهی، سند مالکیت ظرف 2 تا 3 ماه صادر می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر