logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۵۱۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت ورزش همگانی استان زنجان:

مسابقات انتخابی لیگ ملی داژبال از ۱۴ بهمن در زنجان آغاز می‌شود

مسابقات-انتخابی-لیگ-ملی-داژبال-از-۱۴-بهمن-در-زنجان-آغاز-می‌شود
رئیس هیئت ورزش همگانی استان زنجان با اشاره به مسابقات لیگ ملی همگانی داژبال، گفت: مسابقات این رویداد ورزشی از ۱۴ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش موج رسا; محمد کریم رحیمی زاده امروز در جلسه لیگ ملی داژبال با اشاره به برگزاری اولین لیگ ملی داژبال، اظهار کرد: داژبال همان بازی وسطی قانونمند شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی و سازمان های سازمان زندانها در این رویداد ورزشی حضور خواهند داشت، ابراز کرد: از ۱۲ عضو انجمن داژبال کشور ۶ نفر زنجانی هستند.

رئیس هیئت ورزش همگانی استان زنجان با اشاره به رده سنی داوطلبانی که مایل به شرکت در مسابقات داژبال هستند، تصریح کرد: افراد ۱۸ تا ۴۵ ساله می‌توانند در این رویداد ورزشی شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری سه جشنواره ورزشی باهمکاری هیئت ورزش همگانی و امور زندانهای استان زنجان، عنوان کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از زندانی ها در این رویداد های ورزشی شرکت کرده اند.

رحیمی‌زاده با اشاره به جدول زمانبندی این رویداد ورزشی، ادامه داد: در تاریخ ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه مسابقات شهرستانها، در ۲۱ و ۲۲ بهمن ماه مسابقات استانی، در ۲۹ بهمن مسابقات منطقه ای و در ۶ اسفند ماه مسابقات کشوری داژبال برگزار خواهد شد.

ناصر سلطانی مسئول فنی لیگ داژبال استان زنجان با بیان اینکه زنجان مهد داژبال ایران است، افزود: داژبال یکی از ورزش های بومی ایران است که کشور آمریکا به نام خود ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه لیگ ملی داژبال در چهار سطح شهرستانی، استانی، منطقه ای و ملی برگزار خواهد شد، ادامه داد: تیم های داژبال هشت نفره است که ۶ نفر آنها بازیکن هستند.

سلطانی با بیان اینکه از بین ۶ بازیکن دو بازیکن به عنوان بازیکن ذخیره حضور دارند، ادامه داد: ورزش داژبال در سال ۸۶ در کشور ایران به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه ایران در سال ۲۰۱۷ در اولین حضور خود در مسابقات داژبال رتبه پنجم را کسب کرد، ابراز کرد: زمین بازی داژبال ۱۸ در ۹ است.

مسئول فنی لیگ دژبال استان زنجان با اشاره به شرایط حضور داوطلبان در این رویداد ورزشی، تصریح کرد: داشتن بیمه ورزشی، تزریق واکسن کرونا و ارائه کارت شناسایی از شرایط حضور داوطلبان در این رویداد ورزشی است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این رویداد ورزشی حداقل باید ۵۰۰ نفر در این رویداد ثبت نام کنند، ابراز کرد: در سال‌های گذشته حدود ۲ هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر