logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۵۱۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

رژیم پهلوی بدون اجازه غرب و اروپا قدمی برنمی‌داشت/ ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) کشور را از چنگ غارتگران بیرون آورد

رژیم-پهلوی-بدون-اجازه-غرب-و-اروپا-قدمی-برنمی‌داشت-ملت-ایران-به-رهبری-امام-خمینی(ره)-کشور-را-از-چنگ-غارتگران-بیرون-آورد
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه رژیم پهلوی کاملاً و 100 درصد وابسته به اجانب بود، گفت: تمام درآمدها و زیرساخت‌های کشور از طریق کشورهای اروپایی و غربی ایجاد شده بود و رژیم پهلوی، مدیون و وابسته به آن‌ها بود و بدون اجازه آن‌ها نمی‌توانست قدمی بردارد.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ماه بهمن، یادآور خاطرات بسیار به‌یادماندنی از دهه 50 شمسی برای ایرانیان است.

وی با بیان اینکه نسل انقلاب، خاطرات بسیار زیبایی از دهه 50 در کشور دارند، خاطرنشان کرد: نسل انقلاب، آفریننده این خاطرات هستند و قطعاً نسل امروز هم جا دارد که آن خاطرات را ببینند و به یاد بسپارند و در جریان امور قرار گیرند که نسل انقلاب به فرمان و رهبری امام راحل به پا خاست.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه بعضی از افراد معاصر از امام خمینی(ره) به عنوان و لقب مُجَدِّد قرن(تجدیدکننده دین در قرن)، یاد می‌کنند، افزود: در این قرن آشفته، رهبری امام خمینی(ره) آنچنان به‌جا و به‌موقع انجام گرفت که توانست رژیمی که 100 درصد وابسته به اجانب بود را از پا درآورد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه رژیم پهلوی کاملاً و صد درصد وابسته به اجانب بود، گفت: تمام درآمدها و زیرساخت‌های کشور از طریق کشورهای اروپایی و غربی ایجاد شده بود و رژیم پهلوی، مدیون و وابسته به آن‌ها بود و بدون اجازه آن‌ها نمی‌توانست قدمی بردارد.

وی اظهار داشت: درآمد نفتی ایران در قبل از انقلاب به اندازه‌ای بود که نمی‌دانستند این درآمد را کجا باید هزینه کنند اما متاسفانه رژیم پهلوی، اختیاری در این زمینه نداشت.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه وضعیت راه‌های زمینی، هوایی و ریلی، دانشگاه‌ها و مراکز حساس نظامی و استراتژیک کشور در زمان حکومت طاغوت از یادمان نمی‌رود، خاطرنشان کرد: وضعیت امروز کشور اصلاً قابل مقایسه با آن زمان نیست.

وی ابراز کرد: از آن‌هایی که دلسوز انقلاب بوده و خواهان ایران مستقل هستند، درخواست می‌کنم علت به پا خاستن ایران اسلامی به فرمان و رهبری امام خمینی(ره) و براندازی رژیم خائن پهلوی را بررسی و رصد کنند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان افزود: از دلسوزان انقلاب اسلامی می‌خواهیم تا دلایل براندازی رژیم پهلوی توسط ایران اسلامی را بررسی کرده و ببیند که چرا ملت ایران توانست کشور را به دست بگیرد و دست خائنان را از کشور کوتاه کند.

وی با اشاره به بخشی از بی‌اختیاری رژیم پهلوی و همچنین خیانت‌های این رژیم وابسته در ایران گفت: آن زمان، خلبان هوانیروز می‌گفت به ما اجازه نمی‌دهند که دست به پیچ‌گوشتی زده و پیچی از هلی‌کوپتر را باز کنیم و مبادا اینکه چیزی یاد بگیریم.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه متاسفانه کشور در زمان رژیم پهلوی تا این اندازه وابسته به آمریکا و غرب بود، خاطرنشان کرد: باید قدردان نسل انقلاب بوده و همیشه با افتخار به یاد آن‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: نسل انقلاب به خوبی و به درستی به پا خاستند و کشور را از چنگ غارتگران، بیرون آوردند و توانستیم به استقلال برسیم و وابسته به هیچ کشور و قدرتی نباشیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر