logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۵۱۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت اسکی استان زنجان:

کلاس‌های آموزشی اسکی از فردا در استان زنجان برگزار می‌شود

کلاس‌های-آموزشی-اسکی-از-فردا-در-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس هیئت اسکی استان زنجان با اشاره به بازگشایی پیست پاپایی زنجان، گفت: کلاس‌های آموزشی اسکی از فردا آغاز می‌شود.

رضا اژدری آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بارش دیرهنگام برف، اظهار کرد: در سال‌های گذشته در آذرماه و اویل دی‌ماه برف می‌بارید و امکان بازگشایی پیست اسکی وجود داشت.

وی با اشاره به حجم بارش برف، ابراز کرد: برف خوبی در استان بارید اما چون برف حالت پودر بود و در این شرایط امکان فعالیت اسکی بازان در پیست وجود ندارد.

رئیس هیئت اسکی استان زنجان با بیان اینکه برف‌کوبی‌ها انجام شده است، تصریح کرد: متأسفانه باد برف‌های قسمت‌ بالایی پیست را از بین برده است.

وی با اشاره به اینکه قسمت‌های پایین پیست برف خوبی دارد، عنوان کرد: از فردا کلاس‌های آموزشی اسکی در پیست پاپایی آغاز می‌شود.

اژدری آزاد با بیان اینکه پیست از لحاظ فنی برای افراد مبتدی مناسب است، افزود: فعلاً وضعیت پیست برای ورزشکاران حرفه‌ای مناسب نیست چرا که احتمال نشستن چوب اسکی بر روی سنگ و خاک وجود دارد.

وی با بیان اینکه اجرای تمامی برنامه‌ها و فستیوال‌ها بستگی به شرایط برف دارد، ادامه داد: اگر حجم برف مناسب باشد تمامی برنامه‌ها و فستیوال‌ها اجرا می‌شود.

رئیس هیئت اسکی استان زنجان با بیان اینکه از سال 92 تمامی فستیوال‌ها در زنجان برگزار می‌شد، ابراز کرد: قبل از اینکه فدراسیون فستیوال اسکی اسکی‌بازان زیر 9 و 13 سال را اجرا کند استان زنجان این فستیوال‌ها را برگزار می‌کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر