logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۵۰۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نائب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان:

نمایشگاه عرضه تجهیزات ورزشی در زنجان برگزار می‌شود

نمایشگاه-عرضه-تجهیزات-ورزشی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
نائب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان گفت نمایشگاه عرضه و فروش محصولات ورزشی در زنجان برگزار می‌شود.

نرگس رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری برنامه نمایشگاهی و فروشگاهی هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان، اظهار کرد: هدف از این برنامه نمایشگاهی و فروشگاهی ارتقاء سلامتی و آمادگی جسمانی شهروندان زنجانی است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه سنجش سلامتی و ارزیابی سلامتی شهروندان انجام می‌شود، ابراز کرد: شرایط حضور شهروندان و داوطلبان متعاقبا اعلام می‌شود.

نائب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه در صورت حمایت های لازم از طرف دستگاه های مختلف این برنامه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این نمایشگاه مشاوره های ورزشی، تغذیه های ورزشی و سلامتی ارائه خواهد شد.

رمضانی با بیان اینکه در این نمایشگاه غرفه های نمایش فروش محصولات ورزشی دایر خواهد بود، عنوان کرد: غرفه های معرفی رشته های ورزشی که شهروندان شناخت چندانی از آنها ندارند در این نمایشگاه دایر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در نظر داریم رشته برایتونیک که یکی از ورزش های اصیل ایرانی است را گسترش دهیم، افزود: این یکی از رشته‌های ایرانی است که فعلاً هیچ کشوری نتوانسته آن را به نام خود ثبت کند.

نائب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان بیان کرد متاسفانه روندی که در جهان وجود دارد، هر رشته ای را که ایران شروع می‌کند یک کشوری آن را به نام خود ثبت می‌کند.

وی با بیان اینکه افراد دو ساله تا ۹۰ ساله بدون هیچگونه محدودیت جسمانی می‌توانند این رشته را اجرا کنند، ادامه داد: این رشته در بین افراد نابینا، ناشنوا، کم توان ذهنی و حتی بیماران سرطانی که توان جسمی کمی دارند قابل اجراست و تاثیر بسیار زیادی بر روی بهبود بیماران سرطانی و ام اس دارد.

رمضانی با بیان اینکه تا قبل از عید نوروز یک دوره مربیگری برایتونیک در زنجان برگزار می‌شود، ابراز کرد: دوره مربیگری درجه ۳ دارت به میزبانی زنجان نیز برگزار می‌شود.

وی بیان اینکه از ۲ تا ۶ بهمن ماه یک دوره پیش نیاز مربیگری تمامی رشته های ورزشی با عنوان مربیگری تمامی رشته ها برگزار می‌شود، ادامه داد: در اسفندماه هم دوره مربیگری درجه ۳ پارکور برگزار خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر