logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۵۰۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

پیش‌بینی وسایل و اقلام زیستی و فضاها برای اسکان در راه ماندگان برف/۱۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر زنجان در آمادگی کامل هستند

پیش‌بینی-وسایل-و-اقلام-زیستی-و-فضاها-برای-اسکان-در-راه-ماندگان-برف-۱۴-پایگاه-امداد-و-نجات-هلال-احمر-زنجان-در-آمادگی-کامل-هستند-
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از دیروز با اعلام هشدار نارنجی  وسایل و اقلام زیستی و فضاها برای اسکان در مساجد و حسینیه‌ها پیش‌بینی شده است.

قاسم موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهارداشت: با توجه به هشدارها و اطلاع رسانی مناسب در خصوص بارش برف در مناطق مختلف استان زنجان، مردم رعایت مطلوبی داشته و شاهد کمترین افراد در راه مانده در جاده‌های استان زنجان هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیروهای جمعیت هلال احمر در حال خدمات رسانی به یک خانواده در بادامستان طارم هستند، افزود: گزارش‌ها حاکی از عادی بودن شرایط است.

این مسئول بیان داشت: نیروهای امداد و عملیاتی جمعیت هلال احمر استان زنجان در جاده‌های و محورها در قالب ۱۴ پایگاه امداد و نجات در آمادگی کامل بوده و از دیروز مرخصی نیروهای امدادی لغو شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: بالگرد جمعیت هلال احمر استان زنجان در زنجان مستقر نیست چرا که شرایط آب و هوایی مساعد نبوده اما در صورت نیاز هماهنگی لازم در این زمینه انجام می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: از دیروز با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی، از سوی جمعیت هلال احمر نیز وضعیت نارنجی اعلام و وسایل و اقلام زیستی و فضاها برای اسکان در مساجد و حسینیه‌ها پیش‌بینی شده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر