logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۵۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه دندی:

ایستادگی در برابر دشمن یکی از مصادیق تقواست /حمله موشکی سپاه نشان داد جواب ترقه بازی، موشک است

ایستادگی-در-برابر-دشمن-یکی-از-مصادیق-تقواست-حمله-موشکی-سپاه-نشان-داد-جواب-ترقه-بازی،-موشک-است

امام جمعه شهر دندی با اشاره به اهمیت روز قدس و شرکت در این راهپیمایی و حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش در سوریه، گفت: ایستادگی در برابر دشمن یکی از مصادیق تقواست.

به گزارش موج رسا; به نقل از شمیم ماهنشان، حجت الاسلام حسینی نسب  در خطبه های نماز جمعه این هفته در دندی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، اظهارداشت: روز جهانی قدس، روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین است که با دست خالی در مقابل تروریسم جهانی ایستاده اند و مسلمانان جهان با شرکت در راهپیمایی هم از قبله اول مسلمانان دفاع کرده و هم برای چندمین بار نشان دادند که در مقابل ظالم خواهند ایستاد.

وی با تبریک حماسه آفرینی رزمندگان اسلام خصوصا سپاه دلاور و قهرمان و حمله به مواضع تروریست های تکفیری، افزود: انهدام مقر فرماندهی داعش توسط موشکهای ایرانی از فاصله ۶۵۰ کیلومتری وافتخار آفرینی سپاه پاسداران خبر اول دنیا شده است.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه اصابت همه موشکها به هدف بدون خروج از کنترل بود،  گفت: جمهوری اسلامی از توانایی نظامی بالایی برخوردار است و این حمله نشان داد جواب ترقه بازی، موشک است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اینکه قدرت نظامی سپاه نشان داد که تحریم های موشکی آمریکا بی اثر بوده، اظهار داشت: پیام دیگر این حمله برای کسانی بود که به  بهانه نوشتن شعار در موشکها سپاه را تخریب می کردند ولی نشان دادند سایه جنگ را رزمندگان دفع می کنند.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ تروریست در این حمله به هلاکت رسیدند، افزود: دشمنان نظام اسلامی، داعش و صهیونیست و اربابانشان بدانند اگر خطای دیگری مرتکب شوند سیلی محکمتری خواهند خورد.

امام جمعه دندی  با انتقاد از طرح مسائلی مبهم در مساله امامت، گفت: اولا طرح چنین مسائلی در شرایط کنونی که هم حادثه تروریستی تهران را پشت سر گذاشتیم و هم آمریکا در حال تحریمهای جدید و گسترده ای است با هیچ عقل و تدبیری سازگار نیست ثانیا از این مهمتر، این سخنان با مسلّمات دینی و آیات قرآن ناسازگار است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه آیه تبلیغ روشنترین و صریحترین دلیل بر انتصابی بودن امام معصوم(ع) از طرف خداست، اظهارداشت: عدم اقبال مردم هیچ تاثیری در مشروعیت و انتصابی بودن امام ندارد چنانچه که اقبال مردم دلیل بر انتخابی بودن امام از سوی مردم نیست.

وی با اشاره به حادثه ترور مقام معظم رهبری در شش تیر سال ۶۰ و حادثه شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در هفتم تیر سال ۶۰ توسط منافقین، افزود: به پیشنهاد مقام معظم رهبری شش تا ۱۲ تیر ماه هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و بهترین فرصت برای افشای چهره واقعی آمریکا است .

خطیب جمعه دندی  با تبریک هفته قوه قضائیه و تجلیل از خدمات این قوه و گرامیداشت یاد شهید آیت الله بهشتی، گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی است و شرط تحقق آن، فساد ستیزی است و لذا قوه قضائیه باید پرچمدار مبارزه با فساد و مفسدان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشد و باکسانی که خانواده و جامعه را به فساد می کشانند خصوصا خرید و فروش و پخش کنندگان مواد مخدر مقابله و برخورد نمایند.

حجت الاسلام حسینی نسب با انتقاد از کسانی که در پازل دشمن بازی می کنند، اظهارداشت: عده ای یک روز جای جلاد و شهید را عوض می کند و یک روز هم با تحریف تاریخ انقلاب، کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ را که آمریکا اعتراف کرده در آن دست داشته به آیت الله کاشانی نسبت می دهند که جای تاسف است و  این همان است که آقا دستور آتش به اختیار را صادر می فرمایند یعنی جوانان انقلابی وقتی می بینند ارزشها کم رنگ یا جابه جا می شود، باید وارد میدان شد.

وی با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، افزود: نماز عید سعید فطر بصورت متمرکز و یکپارچه ساعت ۷:۳۰ صبح در میدان انقلاب شهر دندی اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر