logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۴۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرم دره:

روز قدس روز جهانی دفاع از مظلوم است

روز-قدس-روز-جهانی-دفاع-از-مظلوم-است

امام جمعه خرم دره گفت: روز قدس روز جهانی دفاع از مظلوم است و در دین ما حمایت از مظلوم در هر جا که باشد سفارش شده است.

به گزارش موج رسا; به نقل از  نبض سحر ، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان خرم دره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: خداوند در قران کریم در سوره حشر آیه ۱۹ می فرماید: "مانند کسانی نباشید که خدا را فراموش کردندو خدا هم خود آنان را از یاد خودشان بردو ایشان همان فاسقانند " بهوش باشید و از مراقبت نفس خود غافل نشوید، چون فراموش کردن نفس ، فراموش کردن خداست.

وی با اشاره به روز جهانی قدس و قدردانی از حضور پر شور مردم شهرستان در این مراسم گفت: روز قدس روز جهانی دفاع از مظلوم است و در دین ما حمایت از مظلوم در هر جا که باشد سفارش شده است.

 امام جمعه خرم دره با اشاره به وقایع تاریخی در زمان حضرت موسی(ع) گفت: حضرت موسی (ع) پس از بازگشت از کوه طور، چون به قوم خود بازگشت دید که بت پرست شده اند و الواح مقدس موسی در گذر زمان دستخوش تحریف های فراوان شده است که امروز اسرائیل ادعای مالکیت بر سرزمین فلسطین کرده است و مردم این سرزمین را به خاک و خون می کشد.

 حسینی با بیان اینکه امیدوار هستیم ملت‎ها بیدار شوند و حکام منطقه به حرف ملت خود و به مسأله فلسطین توجه کنند، ادامه داد: ما وظیفه داریم از همه مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان فلسطین و از هر مظلومی حمایت کنیم.

 وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مراکز فرماندهی داعش از اقدامات سپاه پاسداران قدردانی کرد و گفت: این سیلی بود بر پیکره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که هر گونه فکر غلط را در خصوص ایران فراموش کنندو دشمنان هم از قدرت نظامی ما در هراس هستند و این هم به برکت خون شهیدان به دست آمده است .

 خطیب جمعه خرم دره به دیدار اخیر رهبری با خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار گفتند: این‌ها ملت ایران را نشناختند؛ این را همه بدانند، دشمنان، دوستان بااخلاص و دوستانی که گاهی دلشان میلرزد: جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است، آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد.

  حسینی در پایان هفته قوه قضائیه و عید سعید فطر را تبریک گفته و بر لزوم صرفه جوئی آب در بخش کشاورزی و شرب تاکید کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر