logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۴۹۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

نیاز واحدهای فولادی از طریق بورس تامین نمی‌شود/ افزایش ظرفیت اشتغال در واحد تولید فولاد با تامین برق و گاز

نیاز-واحدهای-فولادی-از-طریق-بورس-تامین-نمی‌شود-افزایش-ظرفیت-اشتغال-در-واحد-تولید-فولاد-با-تامین-برق-و-گاز
رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه نیاز واحدهای تولید فولاد به‌صورت کامل از طریق بورس مرتفع نمی‌شود، گفت: افزایش ظرفیت اشتغال در واحد تولید فولاد با تامین برق و گاز انجام می‌شود.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکلات واحدهای تولید و اقدامات انجام شده جهت رفع این مشکلات، اظهار کرد: زنجیره تولید فولاد اکنون از طریق بورس اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه ظرفیت واحدهای تولیدی فولاد خالی است، ابراز کرد: نیازهای این واحدهای تولیدی به‌صورت کامل از طریق بورس مرتفع نمی‌شود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان بیان کرد: اکنون در واحدهای تولید فولاد ظرفیتی وجود دارد که در صورت تامین مواد اولیه از طریق بورس افزایش ظرفیت اشتغال را انجام دهند.

وی تصریح کرد: اگر واحد تولیدی البرز ناب آرش اگر اکنون 500 نفر پرسنل دارد واقعاً قادر است با ظرفیت کامل تعداد کارکنانش را به یک هزار نفر برساند و طبیعی و منطقی است.

فغفوری با بیان اینکه در حوزه فولاد یک مقدار مشکلاتی در خصوص تامین برق وجود دارد، عنوان کرد: با توجه‌ به مصوبه‌های کشوری فعلاً سیاست بر این است که فعالیت کارخانه جات فولاد و سیمان که جزو صنایع انرژی بر هستند در این زمان کمی تعدیل شود.

وی با بیان اینکه اکنون برای تامین برق این کارخانه‌ها یک مقدار محدودیت‌هایی ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: طبعی است که جذب نیرو در این واحدهای تولیدی با افزایش فعالیت‌های تولیدی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم این مشکل مدیریت انرژی به‌خصوص در حوزه گاز و برق انجام شود تا بتوانیم 100درصد نیاز برق و گاز این واحدهای تولیدی را تامین کنیم تا جذب نیرو در این واحدهای تولیدی انجام می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر