logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۴۹۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان:

70 نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد زنجان در کنکور سراسری امسال پذیرفته شدند

70-نفر-از-دانش‌آموزان-تحت-پوشش-کمیته-امداد-زنجان-در-کنکور-سراسری-امسال-پذیرفته-شدند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه امروز، کار کمیته امداد امام خمینی(ره) تقویت سلول‌های مغزی جامعه هدف است، گفت: ۷۰ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان امسال در کنکور سراسری پذیرفته شدند که رتبه ۷ نفر از آن‌ها زیر 7 هزار بود و در دانشگاه‌های معتبر و حتی در رشته‌های پزشکی پذیرفته شدند.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری، شامگاه چهارشنبه (22 دی) در همایش تجلیل از روسای هیات عامل مراکز نیکوکاری و آیین اهدای 200 دستگاه تبلت دانش‌آموزی که با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برگزار شد، اظهار داشت: 200 دستگاه تبلت دانش‌آموزی با مشارکت بانک ملی، تامین و به دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در استان زنجان اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه بانک ملی استان ۲۵۰ ‌میلیون تومان برای تهیه تبلت‌ها کمک کرده است، خاطرنشان کرد: معادل این مبلغ را نیز کمیته امداد استان تامین کرده و بانک ملی در این زمینه هم‌افزایی کرده که تبلت‌ها امروز به دانش‌آموزان بااستعداد تحت پوشش این نهاد اهدا می‌شود.

صفری با بیان اینکه امروز، کار کمیته امداد امام خمینی(ره) تقویت سلول‌های مغزی جامعه هدف است، افزود: ۷۰ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان امسال در کنکور سراسری پذیرفته شدند که رتبه ۷ نفر از آن‌ها زیر 7 هزار بود و در دانشگاه‌های معتبر و حتی در رشته‌های پزشکی نیز پذیرفته شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به کمک‌های خیر و نیکوکاری مردم استان گفت: خیرین استان زنجان، چراغ حمایت از ولی‌نعمتان را روشن نگه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه 1200 دانش‌آموز و 288 دانشجو تحت پوشش این نهاد در استان زنجان هستند که در مدارس و دانشگاه‌های مختلف تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: برخی از نخبگان جامعه هدف کمیته امداد، کارآفرین شده و افراد دیگری را به کار گرفته‌اند.

صفری خاطرنشان کرد: سامانه «امداد هوشمند و کارآمد» مقرر بود تا پایان سال جاری راه‌اندازی شود که این سامانه امروز در استان زنجان رونمایی شد.

وی تصریح کرد: زنجان، اولین استان کشور است که اطلاعات این سامانه به‌طور صد درصد ویرایش شده است.

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز گفت: امروز از کسانی تجلیل می‌شود که خداوند به دل‌های مهربان آن‌ها عنایت کرده و شکرانه بازوی توانای خود را با دستگیری از ناتوانان به جا می‌آورند.

وی اظهار داشت: طبق آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع)، خداوند در اموال همه ما حقوقی برای محرومین قرار داده است که برخی از این کمک‌ها مانند خمس و زکات باید علنی و برخی دیگر نیز به‌صورت محرمانه انجام می‌شود.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: علنی بودن برخی از کمک‌ها به این دلیل است که سبب تشویق دیگران شده و سبب می‌شود که مردم، شما را به عنوان افراد وظیفه‌شناس بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر بگوییم زنجان، دیار کریمان است، مبالغه نکرده‌ایم، گفت: نیکوکاری زنجانی‌ها تنها در ارتباط با کمیته امداد نیست بلکه در سایر مراکز خیریه مانند انجمن مهرانه، کلیوی، مهدی موعود(عج) و عرصه‌های دیگر نیز مشارکت دارند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر