logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۴۹۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

جنگ دشمن امروز با نظام اسلامی جنگ شناختی است

جنگ-دشمن-امروز-با-نظام-اسلامی-جنگ-شناختی-است
استاندار زنجان گفت: جنگ دشمن امروز با نظام اسلامی جنگ شناختی است و در جنگ شناختی دشمن با ابزارهای مختلف به ویژه حوزه رسانه وارد عمل می‌شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر زنجان، باتبریک سالروز بسیج رسانه، اظهارداشت: تولید محتوا یکی از دغدغه‌های شخصی من است و باید در این زمینه اصحاب رسانه تلاش بیشتری نمایند.

وی با اشاره به الزمات همراهی با نظام استکباری، گفت: یکی از این الزامات، الزامات فرهنگی با عنوان غفلت است با این عنوان که نباید به بی‌عدالتی‌های در جهان حساس باشند.

این مسئول یادآورشد: همراهی نظام حاکم با کشورهای استکباری یکی دیگر از الزامات است، اما کشورهایی همچون نظام اسلامی که در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند، در منظومه نظام استکباری قرار نمی‌گیرند.

استاندار زنجان گفت: نظام سلطه تلاش می‌کند نظام را با جنگ سخت یا بدنه مردمی مورد هدف قرار داده و از نظر فرهنگی مورد تهاجم قرار دهند.

افشارچی با بیان اینکه جنگ دشمن امروز با نظام اسلامی جنگ شناختی است، یادآورشد: در جنگ شناختی دشمن با ابزارهای مختلف به ویژه حوزه رسانه وارد عمل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای جنگ سیستمی باید به اکوسیستم دفاعی مجهز باشیم که ابزار آن جنگ شناختی است.

این مسئول با اشاره به ضعف‌های موجود در حوزه فضای مجازی، گفت: سربازان جنگ نرم و شناختی باید در فضای مجازی نقطه زن بوده و آتش به اختیار عمل کنیم.

استاندار زنجان گفت: انقلاب اسلامی تنها نظامی است که در برابر استکبار ایستاده و خون می‌دهیم که باید خود را برای مقابله با دشمنان تقویت کنیم.

افشارچی بیان داشت: برگزاری جشنواره‌هایی همچون جشنواره ابوذر موجب تقویت و تشویق برای حضور در جنگ شناختی است که باید این حوزه تقویت شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر