logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۴۹۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

تخصیص ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به استان زنجان/ ۲۲ هزار نفر عضو گروه‌های جهادی استان زنجان هستند

تخصیص-۷۰-میلیارد-تومان-تسهیلات-اقتصاد-مقاومتی-به-استان-زنجان-۲۲-هزار-نفر-عضو-گروه‌های-جهادی-استان-زنجان-هستند
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: امسال از طریق تبصره ۱۶ جز ۴ بند پ حدود ۷۰ میلیارد تومان برای جهادگران به منظور تولید و اشتغال‌زایی در مناطق محرومان استان زنجان تخصیص یافته است.

فزشاد پیری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی استان زنجان در راستای ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهادگران و کارآفرینان پای کار بوده و هرساله تسهیلات در اختیار این گروه‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هر کار خوب و سنت‌ حسنه‌ای باید در جامعه ترویج شود، افزود: خیرین ظرفیت مطلوبی برای اجرای پروژه‌های محرومیت زدائی و دستگیری از نیازمندان جامعه هستند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

این مسئول بیان داشت: امسال از طریق تبصره ۱۶ جز ۴ بند پ حدود ۷۰ میلیارد تومان برای جهادگران به منظور تولید و اشتغال‌زایی در مناطق محرومان استان زنجان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه حداقل ضمانت برای ارائه تسهیلات دریافت می‌شود، افزود: تاکنون ۲۰ میلیارد تومان جذب شده است.

پیری از ظرفیت‌سازی بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد و گفت: امکانات و هزینه جاری برای احداث پروژه‌های محرومیت زدائی اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: برای ارائه تسهیلات دنبال خوشه‌ها، سرخوشه‌ها هستیم تا کارهای مهمی در زمینه تولید و اشتغالزایی انجام شود.

این مسئول برضرورت توجه جدی جهادگران به شورای جهادی استان تاکید کرد و گفت: گروه‌های جهادی می‌توانند از طریق این شورا مطالبات خود را پیگیری کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به فعالیت یک هزار و ۲۲۶ گروه جهادی در استان زنجان، بیان داشت: ۲۲ هزار نفر عضو گروه‌های جهادی استان هستند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر